2007年4月29日星期日

牙齒當金使





我之前講過等阿哥&大嫂去完蜜月之後,煮一餐比佢地食,適逢今個星期不用O.T.,而且都應承左好耐,所以係上星期五我就附著實行喇!

當日由早上11點幾開始預備晚餐,我整左

黑椒牛柳粒、美味香橙骨、辣蒜雞翼&最拿手既春卷,到5點幾有少許空閒,我仲整埋糯米糍。大嫂一見到我炒牛柳時,第一反應係“好大碟丫”,因為我怕唔夠食,所以牛柳&一字骨各買2包、春眷34條,而雞翼2磅(平時都係整2磅)。當晚我想添飯,點知打開飯煲一粒飯都冇
,呢個情況好耐都未見過。

以下係今次的評語/結論:

春卷:

因為上次既稱讚
使我整春卷時有D壓力
,可能是這原故我覺得今次冇咁好食,老公話同之前差不多。最後食剩3-4條。

辣蒜雞翼:老公話雞翼係當晚最好食既餸,我就覺得同平時一樣,但我地都應為冇上次4個老人家回鄉果次咁好食,但都係剩下4-6隻。

美味香橙骨:佢地依然覺得唔好食,但我覺得好左好多,由於我未食過唔知真實味道如何,只靠感覺&直覺去煮,但食剩3條,我見阿哥個位都有好多骨。

黑椒牛柳粒:阿哥覺得有D牛柳靭,靭既原因係我用左加拿大牛柳&蒙古牛柳煮,我唔見得將2隻牛分開煮,加拿大牛柳夾住一些肥糕,而蒙古牛柳就全肉,一齊煮時會蒙牛就會靭。整體上都好味,我覺得有D似出面街既味道添,老公都話同出面差不多。

阿哥叫我下次煮D阿婆都食得既餸,係知道。阿婆怕熱氣唔食熱氣野,但每次我整春卷都食2-3條架。

貼士:

有次同老公煎牛扒飯仔,但supermarkt得蒙古牛扒,其他都冇晒,老公想食係冇信心&冇選擇之下咪唯有照買,但食落都幾好一D都唔靭,不妨一試


沒有留言:

發佈留言