2007年4月20日星期五

芒果糯米滋 (內附食譜)

我想整芒果糯米滋好耐,但一直都係冬天,無芒果買,今次終於到芒果季節,所以我可以整喇!份量同平時既有些分別,我發覺而家既芒果汁比以前既酸好多,所以我用砂糖多過平時,加上用芒果汁個漿比較稀,初初叮左4分鐘,但發覺中間都係有些水,我逐分鐘加上去,結果叮左6分鐘,我包既時候都係覺得軟身,我估可以叮耐一些,但上次放入雪櫃一陣就好硬,今次我放入雪櫃幾日都不會覺得硬,Good~~

芒果糯米滋

材料
椰汁                                             一罐
糯米粉 (用椰汁罐份量一樣)     一罐

白砂糖 (用椰汁罐份量一樣)     一罐
芒果汁                                         一包 (250毫升)
椰茸(包完先用)

做法:
1) 全部攪至完全無起粒(可用網隔至無粒)。
2) 放係入得微波爐既碗內,用微波爐叮6分鐘。
3) 用微波爐保鮮紙搽小小油,然後用匙羹取所須份量,放係微波爐保鮮上,就可以包入餡,然後沾上椰茸即成 。
 


1 則留言:

  1. GOOD.好精簡做得好靚添.
    [版主回覆05/31/2008 11:56:00]多謝!真係好易做,你都試下丫!

    回覆刪除