2007年4月3日星期二

美味香橙骨 (內附食譜)


有時唔知整咩餸,有一日睇有線見到肥媽整香橙骨,我梗係去試下整喇!由於我細老&娣婦鍾意用汁撈飯,所以我整左好多汁,但佢覺得個汁有d怪,可能橙皮落多左,而我&老公就覺得冇咩野,但個香橙骨比我預期中有d失望,下次我會再整好d.....加油

 

美味香橙骨

材料:

一字排骨               468克

醃料:

橙皮 (切粒)           1 茶匙 

橙汁                        16 湯

茄汁                        5 湯匙

蠔油                        4 湯匙

黃糖                        1/2 茶匙

                            少許

胡椒粉                    少許

麻油                         少許

 

注意:

l   橙皮不要白色部份

l   鹽不用多,因為有蠔油

l   想甜些可以加黃糖

l   要用小火,因為有橙汁&茄汁甜味會好易燶

 

做法:

1.        將一字排骨用醃料醃10-20分鐘,如果醃1/2小時更好。

2.        在易潔鑊上掃上油,用最小火煎再蓋上鑊蓋,將四邊煎香。

3.        最後可以掃上蜜芽糖或蜜糖。

4.        將剩下的醃料再煮可以做醬汁。

後記:

我用易潔平底鑊煎,但覺得用焗爐烤會好味好多,可能係我功夫未到,我煎出來的效果同烤差好遠
 


沒有留言:

發佈留言