2007年4月28日星期六

一起打仗的日子~第2篇

23 April 2007:發燒38.1度 (攝氏)

半夜我見冇野做就落去7-11扭蛋,點知部機壞左,我就買左本BB雜誌,到5點幾由於冇野做,所以眼訓,我就訓左幾個字,到6點幾派粥,我抱起訓緊既阿B,我諗住佢咁胃食放個羹係佢個口到會食,點知佢冇擘大眼就Bu唔食,唯有由佢繼續訓。

醫生巡房睇過阿B話應該係傷風&感冒,如果今日都冇燒,再觀察多一日就可以出院,聽到都開心。(應該唔係阿B個主診醫生,因為名係女,而人係男)

由於娣婦病左,所以今日放病假,佢睇完醫生後買埋早餐比我食,由於娣婦阿媽黎到,叫我回去訓下,所以我食完早餐就回家。回到家中我都冇訓,打電話比朋友了解昨日"Brithday Party"既情況,跟住又整左馬拉糕,但失敗左。我食完飯&白白完就同肥老&阿婆去左醫院,今晚由我娣婦留守醫院,明天肥仔放假,一早我地就去接更。

今日阿B轉床位去左多人果邊,冇咁悶可以同其他媽咪傾計,阿B又成日望住大頭仔媽媽笑,有時又望下大頭仔玩&笑。

24 April 2007 :發燒37.7度 (攝氏)

早上8點幾就到醫院,娣婦走了,9點幾醫生巡房睇完後提意比阿B放假一日回家,但我唔想走來走去,因為照尋日個醫生講明天可以出院,所以拒絕左(應該係主診醫生),到中午時娣婦阿媽&二家姐黎到,我就同肥仔出左去食野,回來時阿B已訓左,娣婦阿媽&二家姐好開心講頭先阿B跳舞,我話係丫平時都係咁,我問佢有冇"Joba",佢地話冇,如果佢地見到我諗仲開心丫

晚上8點幾阿B醒左,好眼訓又唔肯訓又扭計,唯有抱住行來行去,到10點幾聽到有人話開奶,我先記得阿B要食奶,雖然食唔晒,但扭多一陣就訓左。

趣事:

我餵阿B食包又請大頭仔食包,大頭仔接過包包後望住媽媽批准先食,大頭仔將個包打橫係中間咬,食法好得意,阿B見到大頭仔食,即刻唔執輸張開口示意要食包包

25 April 2007

我預左今天出院,所以今曰老公下午放假接我地出院,等到醫生巡房,唔係同我講出院,而又係放一日假回家,因為病房內有好多小朋友發燒,醫生怕阿B被傳染再發燒,如果明天回來都冇燒就可以出院,老公叫我等埋佢先出院,早知尋日放假回家

。我要等護士比藥單我&教我幫阿B"聞氣"係一D擴張氣管氣體,回到家後阿B都冇燒。

晚上阿哥致電問阿B病況,得知安好而且訓左,晚上8點幾阿B醒就致電比佢過黎睇阿B,因為之前話阿B早醒就打比佢。

扭蛋:

係半夜執定野,見到麵包過左期,我走左去7-11買包比阿B食,順便睇下扭蛋機整好未,哈哈~~~整好喇

,我走去扭,真係
黃天不付有心人〞,因為每次去7-11我都去睇下部機整好未,一扭就係米奇,我終於齊一套喇!

26 April 2007

雖然昨日我將所有野拎走,但我怕有什麼意外都執左一個手提旅行袋既必須品回醫院,約上午9時回到醫院,今日又係另一個醫生,睇過阿B後話可以出院,等護士比藥單我&住院單據,之前老公叫我唔駛帶野回醫院,好在我冇聽佢講,因為阿B肚餓,食完奶玩多一陣就訓左,我趁阿B訓左就去繳費&拎藥,我擔心阿B醒左,因為繳費處好多人,繳費完我就急急腳去藥房拎藥,回到病房離遠已見醒左,我就跑過去,好在大頭仔媽媽幫我比番個奶咀阿B,真係唔該你丫

。於是我背住阿B、咩住手袋&手拎行李袋,步出病房。

本應想坐的士回家,但肚餓而且我又想阿B曬太陽和吸下新鮮空氣,所以我決定坐小巴去買"麥麥"之後行路回家,實在太肚餓走時係7-11買左個包,預備係小巴時同阿B一齊分享,由於我很少搭小巴唔清楚路線,所以我問車長經唔經我要去既地方,車長話經咁我咪嘟,突然我覺得唔對路,因為距離目的地很遠,我就問車長,居然車長話“你又唔出聲”,我話“咩唔出聲”,車長話“你又唔早D講”,車長就由開線cut去埋線比我落車,我上車前都見到佢同我前面乘客有些爭執,係車上又話車長態度不好,態度好D都話冇咁嬲,你話係咪激死,而家我要再行一段路去搭另一架小巴買"麥麥",去"麥麥"前去左"惠康"買餸,就係咁拎住3袋野同阿B踏上征途,阿B在回家途中訓左,雖然有些辛苦,但都值得既

小插曲:

係我預備走之際,發現阿B痾左臭臭,要換埋片先走得,可能阿B想留D紀念品比醫院掛

終於用2篇記錄左阿B今次既打仗既過程,希望阿B既病亦隨著呢篇記錄一齊完結。


沒有留言:

發佈留言