2007年4月19日星期四

簡易晚餐



前日屋企4個老人家返左鄉下,得返我地4個後生既,所以晚餐我決定煮我好耐冇煮而且比較拿手既

炒冷飯
,我家既炒冷飯有好多料架,包括
蛋、火腿、青豆角&叉燒,細個時阿媽會加埋去炒。我問佢地除左炒飯仲想食咩,佢地話炒飯夠lu。阿媽話炒飯料唔夠炒咁多飯,於是我就諗住唔夠既就用雞蛋炒飯,但雞蛋炒飯好似好齋,所以我決定再加多幾隻辣蒜雞翼。我一邊炒飯一邊加料,但發現係夠料炒既,所以唔洗蛋炒飯。今次雞翼好好食,因為炸到有D脆皮Good~~~

當晚既食物全部售罄,其實今次份量係唔多夠,事關我食完第一碗飯,只添左少少,因為留番比佢地食,等佢地食飽我先再食,係咪覺得我有D似阿媽呢


沒有留言:

發佈留言