2007年4月27日星期五

一起打仗的日子~第一篇

今日終於返到老公屋企喇,呢幾日都唔得閒,點解因為阿B上星期四(19/4)開始病,22/4仲入左醫院添,以下係連日黎與阿B打仗既經過

19 April 2007: 發燒102.8度 (華氏)

頭先零晨2點幾,在我睡夢中聽到阿B叫,由於攰所以冇咩意識去睇下係咪真,但突然聽到我娣婦叫我之前話阿B發燒,我就成個人彈左起身,見到我娣婦抱住阿B,我就即刻落床摸阿B─真係發燒,其實係夜晚既時候我都覺得阿B好似發燒,我地就即刻比水阿B飲、貼退熱貼、餵退燒藥&探熱,嘩!阿B燒到102.8度,等天光就帶阿B去睇醫生。攪到4點,我叫娣婦去訓,而我就陪阿B訓,因為娣婦平時要返工攰,我又唔駛返工,梗係等我睇住阿B喇,橫掂5點幾又要幫阿B探熱,跟住7點幾又要食退燒藥,再到10點幾又要去睇醫生,所以我都冇打算訓,而且我都可以唔訓覺既。

睇左醫生話阿B個病係“輕微支氣管炎”,跟住我地去食飯,阿B係我地食飯既時候好乖訓左,食完飯就去行吉之島,在途中阿B醒左,所以去到吉之島就餵阿B食粥,係差不多食完既時候,阿B就嘔,初初就少少後來由如開水喉一樣,因為我抱住阿B食粥,結果我&阿B都中招,由於我身污“租”,後來由我娣婦抱住阿B,所以都中左少少野,跟住我就抺走我身上既野&清潔地下,因為呢D厭惡性工作,無謂麻煩人喇,娣婦就同阿B換衫,而我攪掂晒就去換衫,點解有衫換,就係娣婦將佢件外套比我著,之後就搭的士走人。

唔知點解如果我摸小朋友覺得佢係發燒,講比其他人聽用,有時佢地唔覺,但用探熱針探就真係發燒,真奇怪!

20 April 2007:發燒103.4度 (華氏)

阿B個病未有好轉,一直燒緊又冇胃口,好在又唔係好扭計,但每蓬半夜2點幾就開始扭,今晚又係咁,燒仲未退,所以我地終於決定送阿B入急症室,去到例牌要等喇,但我眼見唔係好多人,病人10個都唔夠,而係分流站既醫護人員就一個人都冇囉

!等既其間我同肥仔去左1-11,點知比我見到有
“米奇扭蛋”,我緊係唔放過去扭喇(肥仔比錢),一套有6隻係索袋仔黎架,我差2隻“米奇&阿Pooh”我都唔記得等左幾耐
,我又見到有一個BB入黎睇急症又係發燒,好似等左大半個鍾至一個鍾到,我見唔對路咁耐都未有人睇阿B,咪走去登記處問幾時得,我話“唔該,要等幾耐,因為BB發緊燒。”,登記處職員唔係好想答指住診症室“你入去問下姑娘”,我咪叫肥仔&姊婦入去問下,之後另一BB老豆又問,又係點左佢入去問,之後佢地連同護士一齊出黎,要問先至有人睇,發燒可大可小,仲要係小朋友,你話幾悲哀,但我唔知佢地係入面係咪有大單野攪,但如果有會叫咪宣佈,但我又唔聽見。

到分流站時,我突然聽到個護士好

,我心就好
,於是我&阿媽就行過去睇個究竟,我地見到同阿B耳探,話冇燒,我倆阿媽即刻話耳探唔準,姑娘話咁肛探,
38.1度(攝氏),話冇燒,另一個BB就39.1度(攝氏),等左一陣見完醫生話係受細菌感染,不用留院,小朋友通常燒3-4日,之後我地咪返屋企囉。

21 April 2007:發燒100.6度 (華氏)

今日我、肥仔、娣婦&阿B下午3點幾過左我哥到玩,大家都玩得好開心,肥仔幫阿B白白時,仲攪到條褲濕晒添,阿B坐係窗台突然咳到嘔,又要白白多一次lu,次次嘔完實喊到收唔到聲,好在氹左一陣就冇喊。

22 April 2007:發燒102.8度 (華氏)

今日本應去朋友個仔既"Brithday Party"係麥麥攪架,仲應誠左借相機到時影相,但今朝10點幾阿媽打黎話“你唔駛睇阿B呀?”,我話“咩事丫”,佢話阿B剛剛又去左急症室,我聽到之後就好擔心,唔知點算好,我叫醒老公問點好,佢就叫我打比肥仔睇下要唔要我地去,肥仔話冇野做咩黎,我最終都係去左醫院。

我到左急症室都唔見佢地,打電話一係冇人聽一係留言,老公話應該睇緊醫生,咁我地就去左去7-11,因為我想扭蛋,我扭第一隻居然係阿Pooh,咁好彩我緊係扭多隻喇,點知又係貓貓,老公鬧我,所以冇扭,回去途中肥仔打黎,原來頭先去左照X-ray睇下個肺有冇事,再等見醫生時,同肥仔講一扭就中左阿Pooh,點知佢詬頭先又係一扭就中左阿Pooh,早知我就唔扭喇激死,而家即是差米奇就齊一套。

今次見完醫生就 要留院,我地上到病房安頓好,娣婦阿媽黎到(食左野),我地就去食飯先,食完飯回來阿B訓左,隔多一陣阿哥&大嫂都到了,阿B又醒左,見過後阿哥、大嫂、我&老公走,我&老公回家執必須品黎,回到家入門口同肥老講野唔應,之後問等我執完野一齊去睇阿B就有反應,去到肥老都唔捨得出黎,一直坐係入面,直到阿B食奶先出黎,食完奶玩多一陣後肥老&阿婆就回家,我&老公去食飯,肥仔&娣婦去食飯,因為今晚我會留係醫院睇住阿B,食完飯回來就見到老豆、阿哥&大嫂係到喇,全部人係8點幾就走左。

病房內每個小朋友既病徵都差不多,阿B係入病房左手邊得2間房&4張床,而右手邊就有12張床,直入仲有其他房,我地擔心醫院咁嘈阿B好難訓到,因為BB唔舒服實扭,好彩上算OK。

小插曲:

夜晚我&老公食完飯,搭Lift走人,架Lift突然〝櫈〞左一下之後就好似冇郁喇,老公話困Lift,但我話唔係,因為事實往往都係唔接受,我抬頭見到顯示屏係14/F,但其實我地係4/F入Lift,我唯有接受,禁警鐘都冇人黎,我就自行報警,唔記得等左幾耐警終於有人黎,點解咁耐因為顯示屏係14/F,護衛員唯有由最高14/F往下搵,攪到我係醫院幾日都唔敢一個人搭Lift,之後我都係行樓梯,好在兒童病房係1/F咋。

 


沒有留言:

發佈留言