2009年6月21日星期日

酷熱遊南丫島

前幾日問左朋友有關〝赤洲〞事宜,原來一個人都要約120蚊一程船,嘩~來回價錢可以去到澳門一轉有多,所以我地就改去〝南丫島〞。


今日天氣真係熱到嘔,老公不停叫我飲水,不是行左好多路,但每個人都好似散晒一樣。我最怕熱,加上著住牛仔褲,簡直唔想行。


我地係中環上船前往榕樹灣,落船後就向阿婆豆腐花出發,聽聞係最好吃,但我之前已試過覺得麻麻,一場來到帶大家去試下,我未去到條毛巾已經濕晒,而且又開始眼花,放心我不是中暑,眼花情況平時間中都會出現。高佬叔叔叫我去睇下醫生,之前佢對眼有事去睇過,原因眼睛啫喱體老化,其實,高佬叔叔只不過係細我兩日。


今次大家都係覺得麻麻,可能尾升好散,而滑度一般,還帶點燶味。



一吃完就閃人,因為舖頭位處於室外,而且有好多蚊,好在今日著左牛仔褲唔係就慘喇!上次去香港公園影相單是一隻手已咬左18粒之多,不過佢地就慘D,因為有D著左短褲。


高佬叔叔想去〝南丫風采發電站〞,就向山上進發。我以為有幾座,上到去得一座,冇想像中咁靚,不過座野都嘈嘈地。


之後就去左〝洪聖爺泳灘〞影下相,又坐低飲下野食下串燒,串燒不是太好吃,但貴,呢到十串要成70蚊。



我地8點落船,再係碼頭附近影相,大家相討仲有邊到去?晚飯吃什麼?高佬叔叔和他的女朋友介紹我地去旺角吃〝冷烏冬〞,然後就坐巴士去嘞!


諗住食完就去吃糖水,但老公近排好忙星期六、日都要返工,唔返工都陪左我外出影相又要勞動,所以吃完老公就取消唔去。




1 則留言:

  1. 我早兩日都去了"南丫島"... 雖然天氣炎熱,行山路有些吃力, 好在有幾陣清風,渡過了愉快的一天... 有空歡迎到我BLOG交流,謝謝! PS:"洪聖爺灘"賣d野都幾貴,$8一罐可樂,$12一枝雀檸...=3= By Yoyo~
    [版主回覆07/05/2009 23:31:00]天氣熱郊遊真係好辛苦,但有時親親大自然都係件好事嚟既~

    回覆刪除