2009年6月19日星期五

我、阿媽、阿B@三人行

今日我又約左11點去尖沙咀做Facial,我見阿媽又放假,而阿B又不用上學,所以就提意今朝去飲茶,然後阿媽和阿B陪我去做Facial,再去行街、食野。阿媽見我話去飲茶,所以就約埋阿嫂個阿媽一齊飲茶。


姻伯母和阿嫂個3哥已搵定位,傾下又食下大約半小時後阿嫂3哥要上班去,我諗住請大家飲茶,可是在我地要離開15分鐘前阿嫂2哥放假又來飲茶,大家都掙點心卡攪到好嘈,所以今次冇緣請飲茶,唯有留待下次,真係唔好意思。我、阿媽和阿B去搭港鐵,而老豆就自己回家。


我做Facial時,阿媽和阿B坐係梳化等,我book既時間係最早不會有客來,D阿太緊要晏晝先出動架喇!咁樣阿B就係外面跑圈和玩,但沒有一個職員撩阿B玩。


我地又坐港鐵落旺角,阿媽見去旺角就試下即時book做針灸,碰巧大伯娘又book左,所以要等大伯娘做完先到阿媽,咁樣我地就落左太子行一陣先食lunch。


我地入左始創行,天氣太熱阿媽唔想外出吃,問阿B想食飯飯?麵麵?佢話飯飯。我知阿媽鍾意食〝Pizza Hut〞蒜蓉包,又有飯吃,所以就去左地庫〝Pizza Hut〞。


我揀左個〝WOW~2人常餐〞,野都未吃阿B就痾左臭,但味道都係麻麻地,另外再加多2樣小吃,更加唔好吃又唔抵,結帳後等找錢,雖然係幾蚊,但都要找架!等左好耐都唔找,叫人又冇人應,阿媽話由佢成日想起身走,但我堅持要等佢地找,我原本諗住都比貼士,但佢地咁樣我一毫子都冇比。


我飲磨菇忌廉湯,阿媽飲意大利湯,我見佢飲左2啖就擺開,佢話唔好飲,咁我就飲埋佢,但香草味太勁我都頂唔住,兩款湯都唔好飲。阿媽話最好食都係蒜蓉包,但我就覺得都係麻麻,冇以前咁好食。



阿B話食飯,但送到佢口中又唔吃,反而佢吃Pizza啵!阿媽又冇飯癮,所以佢與阿B就食個迷你Pizza,而我一個人吃飯。Pizza唔知咩味,但飯就唔係咁好味囉!



原味雞翼2隻和香草麵包條3條,分別都要加8蚊。雞翼不止細,味道‧‧‧,而麵包條又冇乜特別,仲好燶添,個醬都係普通茄醬。



食飽就上去做針灸,針灸師又識睇下掌相,有時有空檔就贈幾句,但贈得最多係阿B,我都考慮緊去唔去做針灸,因為我最怕拮針。


3 則留言:

  1. pizza hut 真係咁差?定係只係個間係咁炸?
    我都係怕針架,打針會驚到震架我
     
    [版主回覆06/22/2009 19:36:00]我都唔知,因為老公唔鍾意食,而家好少去。

    回覆刪除
  2. Pizza Hut d 水準真係差O左好多, 份量又細, 價錢又唔平, 所以依家都好小去呀.
    [版主回覆06/22/2009 19:37:00]Pizza Hut真係都幾貴,由其是叫外賣,又冇乜款揀,所以盡量都唔會食。

    回覆刪除
  3. oic~~
    [版主回覆06/22/2009 21:17:00](Empty)

    回覆刪除