2009年6月4日星期四

日式咖哩豬扒 (內附食譜)

我見老公每晚都要O.T.,又夜放,又要食街外野,而且又想係娘家煮一餐,所以尋日我已思量好煮咩。


今朝就叫阿婆去相熟的豬肉檔買梅頭豬扒,肉檔話係梅頭,但我覺得一D都唔似,食既時候鞋鞋地,我估唔係梅頭。


我係〝十蚊店〞買左一盒咖哩磚就到期,記得之前買左本自煮飯堂~啖啖肉有教〝日式咖哩豬扒〞,咁就煮它喇!緊係唔止豬扒,仲有煮左幾味餸。


食譜書豬扒係不用醃,但我覺得醃下會好D,所以就醃一醃。到煮既時候,我一心以為盒咖哩係一磚磚的,打開時知原係唔係,咁我就有段估冇痛苦,就用左半盒。正因我記錯左原食譜份量以為2磚,2磚3倍都係6磚,用半盒就啱,但原來係4磚,所以落晒成盒就啱,而家用左半盒都可以,但味冇咁濃。


我整既份量係書既3倍,但有D材料份量都冇跟足,在最後有原食譜份量,有興趣可以去睇下。


食後感:


我:整體OK,若果用晒一盒咖哩磚更加好。
娣婦:OK,又係咖哩濃D就更好。
肥仔:汁OK,但唔多夾豬扒。
老公:麻麻,佢話唔多鍾意食日式咖哩,但蘿蔔和洋蔥好味。



日式咖哩豬扒


食譜來自:自煮飯堂~啖啖肉


材料:


豬扒                      6


紅蘿蔔                  份量與小洋蔥同等size


洋蔥                      1


日式咖哩磚          半盒 - 1盒


                          1 1/2


醃料:


                    適量


豉油                適量


胡椒粉            適量


蛋白                1


生粉                適量


做法:


1.          洋蔥切片;紅蘿蔔洗淨,切片。


2.          豬扒用醃料除生粉外醃15分鐘,然後再加入生粉醃。


3.          燒熱油,下洋蔥及紅蘿蔔爆香,盛起備用。


4.          燒熱油,下豬扒煎熟至金黃色,下洋蔥及紅蘿蔔,加入咖哩磚及水煮至汁液濃稠,盛起伴熱飯,趁熱進食。


煮後心得:


l            我想有汁撈飯,就不用將汁煮至濃稠,加生粉水就可以。



材料:(原食譜)


豬扒                      2


紅蘿蔔                  半個


洋蔥                      半個


日式咖哩磚          4


                          半杯


熱飯                      12


3 則留言:

  1. 啖啖肉的感覺真係好正呀 ~ ~ ~
    [版主回覆06/12/2009 12:05:00]我都鍾意啖啖肉~食得好暢快!

    回覆刪除
  2. 日式咖哩唔夠西式咁好味!
    我都係喜歡西式多D ! HEHE
    [版主回覆06/12/2009 12:06:00]我什麼咖哩都鍾意,但唔敢食咁多,因為怕肥。

    回覆刪除
  3. 睇都好好味呀, 我都想試吓煮, 畢過我個人好懶.
    [版主回覆06/12/2009 12:06:00]試下喇~呢過好方便架咋!

    回覆刪除