2009年6月5日星期五

聽而不見的態度

今日又想整餅,又想去街,都唔知點好。我成日〝懶〞的唔起心整,而平時用開既水樽條帶又爛左一半。老公食完飯來電,我就問佢整餅好?OR去街?佢叫我去街。之前問過全線〝Trandyland〞門市米奇水樽斷貨,咁我就去長沙灣〝Trandyland〞開倉碰下運氣喇!


我就打比娣婦,叫佢打去學校,我約3點湊阿B放學,然後去長沙灣,再去荃灣,娣婦聽到我去荃灣好開心,佢咁啱與同事講緊〝荃新天地〞有間食烏冬好好味,咁今晚就吃它。我見阿嫂係facebook on-line左,我就試下打比佢,今日阿嫂放假,所以我就約埋佢陪我和阿B行街。


我地上到去發現這裡不只Trandyland,仲有其他品牌在這開倉,入門口左邊就係買小童服,前面就係床上用品,再前D就係零食物語,Trandyland就係右邊。


我地係付款時發現阿B痾左臭臭,咁我就問Trandyland Staff借矛厠,有位黑衫女子話唔外借叫我用商場的,我轉頭諗下阿B痾左要換片啵!同埋好似商場冇矛厠,咁我就再轉頭再問黑衫女子,佢居然扮聽唔到轉頭與另一位男同事研究公事,咁我就不停叫〝唔該〞,果位男同事都向黑衫女子示意幾次有人叫佢,但佢當聽唔到,最後有位肥胖帶不悅表情既女子都係話唔外借,我已表明幫阿B換片,依然都係叫我地用商場。


落到商場就週圍搵下,好在真係有,咁又係冇佢地又點會咁講呢?但係我覺得咁既服務態度就唔得囉!當時我真係好罄,而家咁難搵野做都咁既態度,莫非佢係十項全能唔優搵唔到。



我考慮買唔買甘大滋比老公,阿B就幫我決定左,佢二話不說拎起捏爤左一盒,順便買埋老公鍾意吃既點心麵,近排又懶整餅,買多盒曲奇比老公喇!



夜晚就去左娣婦話烏冬好味既〝WARAKU〞,呢間係專食烏冬,而且有3個湯底出名:清湯、奶油和咖哩,但估都估唔到係由星加玻傳入,與上PASTA de WARAKU同屬一集團,但PASTA de WARAKU又貴又唔好吃,呢間一碗普通鳥冬都要4、5十蚊,但都有好多人幫襯。



等位時有野飲,但只係見得一次,可能要人多等就有。汽水唔多,但粒冰就大,有麻雀咁大粒。我見隻杯〝的的式式〞又硬,所以拎左回家。



唔知係咪見我地等得耐,等等下又送多條手巾仔比阿B。



這間烏冬真係好食,麵質好煙靭,個碗好大,而份量冇多到,都係一個烏冬到。其他就麻麻地,來這裡吃烏冬就可以,這裡的麵就即係烏冬。


豬扒咖哩湯麵:烏冬和咖哩都好味,但豬扒就一般。



蛤蜊湯麵:成碗都好味,湯帶有蛤蜊味,仲好清甜。



日式蒜香炒飯:飯好油,表面睇好似〝油飯〞,又有好大陣麻油味,我諗都係用麻油炒或最尾用麻油撈,飯淡味。



日式燒餅:料少粉多;原隻陶板魷魚燒:靭、汁又苦苦地。



天婦羅蝦壽司卷:成舊食好味,壽司飯又夠酸,但我食蝦尾部份時就麻麻,炸蝦已過氣,一D都唔脆。



芥末八爪魚:呢碟真係又貴又唔好食喇!好鹹又唔辣,份量又少,個兜等於豉油碟咁大咋!



炸蟹餅:好味,食滿二百蚊用匯豐卡簽脹就會送架喇!



可爾必思冰淇淋:肥仔order,佢話好甜。



晏晝出門口湊阿B,落到樓下才記起我未食晏,回到娘家阿婆烚左我包既糉給我吃,呢隻就係得瑤柱~好味,趕時間吃左一半。



1 則留言:

  1. 今時今日咁0既服務態度, 真係唔得呀 ~ ~ ~
    [版主回覆06/12/2009 12:01:00]真係超唔掂~

    回覆刪除