2009年6月3日星期三

學裹糉

我自小就唔吃糉,不喜歡吃糉的餡料,就算要我吃都只係食5個角,即係糯米,因為我好鍾意食糯米。


我不喜歡吃,但就好想學整,成都好想知點整。每年端午節都想自己整來送比人,但身邊又冇人識。


今日就可以一償心願,阿媽放假叫左個同事來教佢裹糉,佢個同事擁有多年經驗,每年都會包30幾斤米,然後派比同事、親戚和朋友,一學就有高人指點,真幸運。


阿媽做左好多預備功夫,所以佢就不停叫我唔自己整,好麻煩,下次佢都唔會整,買好過。我當然今年唔會整喇!留待下年整,下年有自己既屋方便好多,而家住呢到用具唔齊全。


阿媽同事邊包邊講解,我與阿媽從旁睇左2隻後,就開始自己包,真係雞手鴨腳,有時阿媽同事都有望下我地,見到有不對就指點。我唔鍾意食餡,所以自己包左一隻,只有瑤柱和糯米,細細隻好得意架!由於阿B要返〝協康會〞,所以學完就要帶阿B返學,仲未有烚熟後的樣,明天有機會就影比大家睇下。



我第一隻裹既糉,係唔多靚,但都可以咁喇!



沒有留言:

發佈留言