2009年6月7日星期日

大澳搵食團

上個月有一個星期日落好大雨,咁啱我地plan左去〝大澳〞影相,順便就緊係跟阿蘇介紹既地方食下野喇!雨勢咁強勁,唯有順延至今日。


尋日我係阿蘇介紹〝東方小祇園〞訂左檯食lunch,數數手指有2小十五大,咁就訂1點鐘兩張檯,有十七個人就要訂兩隻〝鹽焗雞〞,仲問左有咩要訂,我一聽到〝粟米粥〞就立即訂埋。


我地約左11點係東涌集合,再搭巴士入大澳,花左45分鐘車程到達,落車就齊齊拿出相機,邊行邊影。我與熊貓姐姐就行快步,沿海濱長廊行去〝南涌村〞既〝東方小祇園〞,因為差不多1點。


今餐既餸全部都係跟阿蘇介紹,兩圍檯都係一樣,但唯一唔同就係隔離想吃麻辣豆腐,所以就將紅燒豆腐刪除。阿嫂見到餐牌有腰果露,但要訂,尋日聽到有粟米粥太開心,所以冇訂到。我就問下搏下有冇貨?都好彩有,大家都可以吃到。


大部份都係齋,肥阿哥和肥仔都係食肉獸,所以佢地都冇乜點吃,剩下既餸就靠我和熊貓姐姐攪掂,而菜就要靠娣婦。可能抱有期望,覺得餸菜味道都係一般。


鹽焗雞:入味、肉嫩滑,但隔離檯雞唔入味。


粟米粥:粥內有粟米、磨菇、青豆,仲有類似雪耳既物體,又係好味。



蝦醬通菜:菜味落去又淋又爽,淋唔係煮或烚到好淋,果種淋唔識形容,佢係有咬口的,美中不足唔夠蝦醬味。



羅漢清齋、荔茸酥卷、生炒排骨都冇乜特別,味道與外出的酒樓一樣,但個煎腐皮卷食落好清爽,我一個人食左大半碟。



紅燒豆腐:味道都係與外出酒樓一樣,但豆腐就好滑,滑到幾乎不用咬就可以生吞。



麻辣豆腐:我覺得豆腐唔夠紅燒豆腐滑,又係唔夠麻和辣。



腰果露:我唔吃什麼露、什麼糊,但它確實好香,唔止聞香食落都好香,甜度適中,當入口淡味,但會漸漸浸出甜味。



由村行回市中心,又係邊行邊影,途中咁就與開心果姐姐和她的幾個朋友失散左,最後都係分開兩批分道揚鑣,各自走。


我地在市中心又見到有沙翁,係新鮮整,我與熊貓姐姐一人一半,食時仲熱的,好味。



老公想去〝大澳舊警處〞,食飽飽咪行下囉!回程時又去左阿蘇介紹既糯米滋,要買6粒先有盒,咁我就買左兩粒,而熊貓姐姐就買4粒,有紅色標記就係厚皮,因為我地都鍾意食厚皮。


我想係舖內影下相架,但伯伯話可以影,不過唔準舖上網,因為佢與老闆都70幾歲人,阿蘇都唔準影,佢仲話CNN都來過,都唔準佢地拍。


頭先熊貓姐姐想要盒,但又唔想買咁多,員工們就叫佢唔好買咁多,因為要即日食,不可以留過夜,所以佢地寧願我地買少D,咁樣就唔會影響品質喇!



熊熊姐姐要買阿蘇又介紹〝淡口蝦醬〞,咁我就上網搵資料,見到有好多人都讚好,所以我都買左2樽大,其中一樽係送比老爺既。這間好細心,佢會自製一D紙模來固定蝦醬和可以防撞。



回程時我地坐船由大澳去東涌,仲可以碰運氣睇下〝中華白海豚〞,大家真係好運睇到,今次係我第2次睇到,而且比上一次更加近和清楚。


大家都行到好攰,夜晚就係東涌東薈城美食廣場攪掂,我食左個泰式飯,食完又去買甜品,因為天氣一熱我就想吃好凍和酸既野。


今朝肥阿哥有揸車,半個鐘到就回到家,趕得切睇〝美女廚房〞。



上次我去大澳大日子※3週年結婚紀念買左把鵝毛扇阿婆都想要,所以今次有機會去我又一把比阿婆,但今次呢把好大把,而且冇上次咁靚,但都好過冇喇!



4 則留言:

  1. 得閒參觀下我個BLOG呀
    http://hk.myblog.yahoo.com/y2k_cammy
    [版主回覆06/12/2009 12:01:00]好丫~

    回覆刪除
  2. 我真係好想去呀~~
    [版主回覆06/14/2009 12:15:00]你就快放暑假,咁就趁此去玩下喇~

    回覆刪除
  3. 其實我考完ce啦~~所以e+都算係放緊假~~
    [版主回覆06/15/2009 23:38:00]咁就要去鬆下喇!

    回覆刪除
  4. 我會GA LA~~
    [版主回覆06/16/2009 21:24:00](Empty)

    回覆刪除