2010年6月8日星期二

泰蘭花@Mega Box

今日老公要去個客到開會,然後回公司,又要O.T.。


明天與同事外出吃lunch,所以不用帶飯,唔駛煮,就各自吃晚飯。


晏晝5點幾阿嫂來電,一陣肥阿哥接佢放工,然後去吃飯問我去唔去。


老公要O.T.,所以我推了。


後來我打比老公,原來佢剛係個客到走,唔返公司。


我就立即通知阿嫂一齊吃飯,我叫老公自己與肥阿哥聯絡。


肥阿哥想吃〝生蝦〞,所以去左我想去好耐既〝泰蘭花〞。


食物水準都OK,唔算差。




鹹蝦醬炒通菜:冇蝦醬味,但有好大隻蝦米,而且夠辣~惹味。


芒果雞肉炒飯

蜜沙文配牛腩,另加麵包盅


薄餅



烤扒原隻魷魚



串燒雞和牛肉沙嗲



泰國生蝦剌身配秘製酸辣汁



鹹檸七



椰青



沒有留言:

發佈留言