2010年6月26日星期六

雨中釣墨魚

迪迪媽想釣墨魚,咁啱另一部門同事有朋友攪,所以我地就join埋一齊嘞!


今次我都有邀請朋友去,但得開心果有興趣,老公耳水不平衡會暈浪,所以冇去。


我第2次釣墨魚,第一次冇收穫,估唔到今次有收穫喇!冒雨釣都值得的。


我地6點係西貢集合,6點半就上船,〝24236〞到可以上船喇!



食物例牌都係到會,味道都係一般喇!



來個大雜會先。



有飯後甜品,係由攪手整架!



Tiramisu、朱古力慕絲、北海道牛乳布甸、桂花馬蹄露。



釣墨魚時間到喇!開頭都冇乜心機,突然有人釣到墨魚,咁就繼續堅持。


黃天不付有心人,右邊就是我的戰利品,而左邊就係迪迪爸的。



其他的墨魚BB。



船家開始宰墨魚喇!



墨魚唔夠爽。



食食下有不速之客到訪,牠有我手掌咁大,真係有點怕。



3 則留言:

  1. 呢個比墨魚更吸引~~~~~

    回覆刪除
  2. 你好啊~ 我見到你整包包好叻. 所以有 D 野想請教下你, 希望唔會煩到你啦~ 搓麵包果時, 我要點先可以搓到有薄筋呢? 無論我大力, 細力, 長時間定短時間, 都系無薄筋. 我拉開麵糰. 只拉到一 D 比較厚同短 GE 筋, 好易斷. 都拉唔夠 幾 CM. 同埋個成品無辦法鬆軟. 好薄同硬. 唉~~ 搞到我好心灰, 請問點解會咁 GE ?

    回覆刪除
  3. 我都好鐘意釣墨魚架, 唔知近排收鑊算唔算好呢.

    回覆刪除