2010年6月11日星期五

都會海逸酒店@紅磡

我已經有好多年冇食Buffet喇!同事們約食,我就緊係去喇!


大家期待今日已久,好準時就閃人,齊齊搭車去。


酒店西餐廳與新加坡旅遊發展局舉行美食節,主題〝新加坡主題自助餐〞。


頭兩輪就攻海鮮,然後再食其他。


我獻出我的第一次,吃了一隻〝生蠔〞。


好腥真係頂唔住,同事們話OK。


我都吃左一碗〝龍蝦喇沙〞,但唔覺有龍蝦。


我見到拉茶想飲,不過,太大杯喇!


價錢都唔平,所以食物水準都有咁上下。


邊食邊傾,食完再傾。


突然我身後有隻手捉住我手臂,轉身一看原來是老公。


佢公司係酒店附近,所以佢O.T.後食完野,就來找我。





 














沒有留言:

發佈留言