2010年6月5日星期六

咖哩鹹牛肉包‧長法包‧合核提子包‧紅豆卷

今日係我最後的一堂,不是課程完,而是我要退學,因我要上班了。


之前Miss講過學校焗爐不能整〝法包〞,法包焗爐要有蒸汽的。


不過,Miss尋日同學仔要求教整〝法包〞。


我之前都整過一次長法包 (內附食譜)硬餐包 (內附食譜)


但外型都係差D,我好鍾意食硬豬和法包,今次Miss教真係好。


另外,Miss又教整〝咖哩鹹牛肉包〞,同學仔又提意炸。


真係合我心意,味道令我想起同年。


咖哩餡唔夠,所以整多款包~肉鬆包。


長法包



長法包



合核提子包



合核提子包



紅豆卷



紅豆卷



炸咖哩鹹牛肉包




咖哩鹹牛肉包



肉鬆卷



沒有留言:

發佈留言