2012年3月25日星期日

露營用具@24‧3‧2012

今次都係去〝灣仔〞露營,由於個大營爛左,所以今次開始要每一個單位都要帶自己的營。
我見咁樣就去〝陶寶〞逛下,所以呢個營和地墊都係新的,但我和老公都未札過營,所以今次學起營。

我見吹氣枕頭唔係貴,所以我每個朋友都買左一個送比佢地。
睡袋之前係借,見陶開陶埋睡袋喇!
勞動完就開餐喇!蟹係幫艇家買,好好味丫!


魚又係幫艇家買,我唔食魚,所以唔知好唔好食,但就好大條。

科技發達,所以露營都有電視睇~呵~呵~

晚餐打邊爐,仲有清酒食添啵!食飽傾一陣就去睡。

晨早凍冰冰飲番杯熱檸水先。
食左早餐和午餐,再玩左一陣就開始拆營,因為有啲朋友早一日入,而前晚又大雨,所以佢地要吊起個營吹下。
 

沒有留言:

發佈留言