2012年3月2日星期五

北京之旅@Day 3

第三日行程:寶樹堂→→北方火鍋→萬里長城(居庸關)→金鼎軒

今日已覺得早餐有點厭,來來去去都係果啲,仲要食多2日~悶。
〝寶樹堂〞一張相都冇影,因為落車行幾步就到,再行樓梯去會議室聽野,買完野就立即上車,所以冇機會影相。
越近〝十三陵(長陵)〞就見到地上有積雪,落車就即刻不停影相,雖然唔係落雪,只係積雪,但係香港冇機會見到真雪。

北方火鍋係一人一鍋,種類緊係冇香港呁多花款喇!每圍仲有一支仔〝二鍋頭〞送比你飲。


又係唔多啱我食,無聊影下相先。

走既時候高達買左酒。

萬里長城(居庸關)

左邊比較直難行,導遊建議我地行右邊比較易。有啲團友行左邊,佢地話都唔係難行。

你睇下有積雪,所以好滑,但見到好多強國人好勁,著住皮鞋、高跟鞋都可以好似行平地一樣~強。
由於我Converse跣,所以行左一小段路就折返,去之前都有提過要著唔跣既鞋,但方便襯衫我仍堅持著Converse。

前段扶手上有好多個鎖,好明顯係情侶鎖上去。

阿蒙、聾貓都要留倩影。

金鼎軒

今日我既戰利品

呢到係大家既戰利品,有啲係宵夜。

沒有留言:

發佈留言