2012年3月1日星期四

北京之旅@Day 2

第二日行程:頤和園→蘆溝橋→大清花→故宮(中和殿、保和殿、太和段、御花園)→文娛雜技表演→鴨王

每日早餐都係酒店提供的。

食完早餐返回房拎行裝,落到去見到出面有好多人冇上車,行出去見到落雪,導遊話呢種叫〝冰花雪〞。
今年第一場〝冰花雪〞,而不會積雪,所以係地上睇唔到有雪。

食飽第一站〝頤和園〞

由門口一直行就見到呢舊石,舊石有名堂架,但我唔記得左。



金色頂呢個野係用來掛燈籠,一見到掛起燈籠就代表〝慈禧太后〞會來。
〝永壽齋〞就係〝李連英〞居住地方。


天氣真係好凍、好大風。

都差不多2點要去食Luch喇!午餐去〝滿族人家大清花〞食正宗餃子。


餃子種類真係好多,齋睇表面係分唔出咩名,所以我都係忘記左,其實餃都冇咩特別。

除餃子外仲有其他野食,一樣都係麻麻地。

下一站〝蘆溝橋〞,係子彈上刻子。




橋兩邊都有好多石獅子。

唔止橋,係附近都有好多不同形態石獅子。


由於天氣太凍,要買返杯熱野飲先。

去〝故宮〞落左旅遊巴後行左一段路去到〝下馬碑〞,古時人係騎馬,要入故宮就要係到落馬,然後行入去,但而家可以選擇比RMB1就係可以坐車入到去門口。
我想提大家去到門口不要去門口的公厠,雖然有幾間厠所,係男女共厠之餘,仲要又臭又污穢不堪,一入去就想嘔。

一入就係〝午門〞,我冇記錯導遊講既話,其實做戲成日話推出〝午門〞斬首係錯,斬首的地方應該係〝菜市口〞。

裡面好大,但每個地方都差不多,所以要跟實大隊。

時間尚早,我地就每人付RMB100睇雜技。

雜技都係平時睇開果啲,但我邊睇邊覺得危險,怕佢地失手整到,又怕佢地失手會唔會冇飯食。

又有四川變臉睇。

柔軟度真係高,要從小訓練。
睇完天都黑晒,可以去食晚飯。報團時想揀有〝全聚德〞食既團,但職員話〝全聚德〞差左,而〝鴨王〞比它好,所以揀左呢個團。

呢餐唔係好啱我,食物都係一般喇!
 

沒有留言:

發佈留言