2012年3月1日星期四

北京之旅@Day 1

今次我地5個人去〝北京〞旅行係個約地,係十二年前7個人一齊參加團去台灣玩,大家都玩得好開心,仲講過搵機會又一齊再去旅行。
事間多件大部分都有了家室和小朋友,所以唔可以原班人馬去,只有我、老公、熊貓和開心果去,再加多一個〝高達〞。

原本係諗住自由行,但計過度過都係跟團抵啲,所以就跟團喇!
我地要6點幾去到機場集合,大家諗住call的士兜晒入機場,但又有行李一架唔得~唔化算,最後大家決定搭通宵機場巴士,到機場見到領隊,再自行check-in,跟住就去食早餐。



第一日行程:豐德樓→天壇公園→人民英雄紀念碑→天安門→國家大劇院(外觀)→王府井大街→新東方廣場

飛機早餐有2款,我和老公每人一款。

到達北京天氣冇想像中咁凍,但都係凍,一定要帶冷手套,唔帶凍到手紅之餘又痛。
〝阿蒙〞大家記得麻?係上次日本買回來的,而〝聾貓〞就係熊貓帶來的,佢地2個就係我地呢幾日既Model。

剛吃完早餐,再吃飛機餐,一落機又去食lunch,食店係呢個牌坊內。

裡面有幾間食店,中央仲有呢兩個擺設。

〝豐德樓〞係牌坊一直行到尾,而且係最大間添!

雖然大間,菜餚味道一般,都不太合我胃口。
甜品係上菜前的小吃,而西瓜幾乎每餐都有的飯後果。

食飽就去〝天壇公園〞落車行一段路才到。

過左度門行行下見到有個阿伯用毛筆,又抽住桶水係地下寫字,字體端正,用水代替墨既環保又不用清洗。
當時落毛毛雨,阿伯依然堅持寫字,佢知道我地從香港來,立即寫左〝香港〞送比我地。

天壇以前係用來祭天、祈穀、祈雨的地方,所以地方好大,但就冇什麼特別。

天壇內的地方。

跟住就去天安門和人民英雄紀念碑,下車後對面馬路有座典型的歐式建築〝前門老車站〞。
行前有座城樓~〝正陽門城樓〞

〝正陽門城樓〞對面就係毛主席紀念堂,前面有2座雕塑。

睇埋〝人民英雄紀念碑〞就向〝天安門廣場〞出發。

雖一直下著雨,但都有好多人在〝天安門廣場〞,亦有好多公安,因為過幾日就係開〝人大會議〞。
大家冒雨就係等傍晚時降國旗。
夠鐘集合去吃晚餐,今晚晚餐係自由活動,好明年係自費,我地係〝新東方廣場〞附近下車,然後去睇〝王府井〞,而家封住左。


我地去〝新東方廣場〞開餐,行勻成個商場都唔知食乜,最後揀左〝小城隍〞。

整體味道都係一般喇!

我地酒店房都好大,但唔知點解我間房冷氣唔夠大,厠所仲有個磅,我又可以每日都磅住喇!
旅行都不忘打麻雀,我都係第一次玩〝紙麻雀〞,好似有點過份,但玩得好開心。

今晚大家既宵夜。

沒有留言:

發佈留言