2009年12月7日星期一

Sai Sai & Benoît Foveau's Wedding Party

今日係茜茜回港補擺喜酒大喜日子,佢早在上個月已回港準備,而她的老公Benoît與他的父母在上星期六晚才到港。


茜茜不是太舖張,只是擺6圍酒席,所以今晚有幸出席是一種榮幸。佢一早已邀請我與迪迪媽幫手坐陣Reception,由於人數不多,所以有史以來做Reception最舒服的一次,而且仲有好多時間影相添啵!仲有其他朋友幫手影相、司儀和錄影。


今晚出現左3種語言:廣東話、英文和法文,因為Benoît不懂廣東話要由Sai Sai或司儀翻譯成英文,而Benoît的父母只懂法文,所以再由Benoît將英文翻譯成法文。


當然唔少得玩新郎和新娘,我地沒有三級遊戲,只利用新郎不懂廣東話,就來一個〝超級無敵估歌仔〞,讓新娘子來估下歌名,新郎有時做出古怪表情令到大家十分開心,若新娘估不到,就要來賓幫手,幫到手的就有封利是。



我整左9個老婆餅送給對新人,寓意〝長長久久〞,當然仲有禮金喇!茜茜爸爸好鍾意食。



茜茜最愛Hello Kitty,所以簽名冊都要找它幫手。




結婚蛋糕~



開餐時抬頭一望,才發現天花板有兩個〝囍〞,真係有心思。



乳豬對眼係一對〝心型〞焛燈,樣樣餸都好味。。



最好味就係呢款〝百花釀蟹拑〞非常彈牙。



呢款名堂叫〝永結同心〞又係好好味,我聽到有人問部長有冇得買,攪到我又想整下蝴蝶餅添!



沒有留言:

發佈留言