2009年12月25日星期五

Christmas Party 2009

以前平日都好多節目,到左節日就更加唔駛講喇!但人越大Party就越少,近幾年仲係零添!我有好多年都冇參加Christmas Party,因為朋友們都冇攪,可能大家都有家室各有各忙。半個月前與迪迪媽傾電話問開聖誕有冇野攪,所以我地就攪左呢個Party嘞!


今次Party真係鼎盛,大連細有17人,好在迪迪媽屋企夠大可以容納晒。我鑑於搬屋後地方少,所以Party抽禮物條件係要實用、用得或食得,咁就唔會浪費喇!全部禮物都放係聖誕樹下。



食物揸Fit人係迪迪媽,佢預食物預得非常好。全部食物大合照先,其實仲有兩個Pizza和樹頭蛋糕未拎出來,因為檯唔夠位擺喇!



美心到會送左兩個小食鉗和3個杓,我每樣認領左一個。



美心到會,樹頭蛋糕係美心送,不是餐的。



火雞兩盎醬都冇乜味。



每個人都讚這隻火雞好嫩,所以大家齊齊吃剩半隻咋!



迪迪媽公司Party冇人吃啫喱糖,所以就回來,我地這邊有咁多個小朋友,所以都吃左一半有多。



另外,又去左吉之島買左兩盤壽司。



又係Pizza Box買左3個Pizza。



點少得我既益力多藍莓慕士蛋糕蛋糕呢,又係果句喇!人人讚~好!



沒有留言:

發佈留言