2009年12月15日星期二

最後相聚@2009

今晚我與老公要去大酒店,我見茜茜係果區,而且後日就要返回法國,加上每日茜茜都要做導遊帶阿Ben (她的老公)、老爺和奶奶遊香港,所以晏晝就找她夜晚一聚。


我地係大酒店盡的心意幫手摺野,由7點幾逗留到9點鬆D離開,然後去打冷,食完飯與茜茜聯絡,佢剛好準備由尖沙咀坐的士回來。


大家都食完飯,所以食糖水就最好,茜茜安頓好老爺和奶奶後,就與阿Ben來糖水舖找我與老公。糖水舖糖水好一般,不過我地志在聚下,都唔緊要,之後茜茜和阿Ben送我地去搭車,係等車既時間大家都不忘影相留念。


我而家住得與機場比較遠,所以今次不能送她,茜茜要後年先回來,有好一段日子都見唔到佢,真係有點不捨得。


我與茜茜都鍾意食榴槤,但我地老公唔鍾意,阿Ben仲話陣味好似垃圾。我地食既時間佢地兩個好似中毒咁,阿Ben將件衫拉到上鼻,後來老公比張薄荷味紙巾阿Ben索一索,佢地兩個男人動作一致,笑到我同茜茜死。



嘩~好多榴槤肉,真係滿足,有好多年冇食喇!



焗雪山:阿Ben想食〝芒果豆腐花〞,但芒果唔當灶,所以冇得吃,佢唯有order呢款。上面係蛋白,下面係雪糕有3款味揀:芒果、朱古力和雲呢拿,佢揀左古朱力味。



我唔記得咩名,上面係蛋白,下面係芝麻糊,有凍有熱,我當然叫熱架喇!但蛋白好膩,所以食唔晒。店員好似話人氣定什麼什麼,但好普通,唔係咁好食。



茜茜叫既唔知咩冰,味道一般,我都係鍾意棉花冰多D。



1 則留言:

  1. 係夠花巧囉 !! 好唔好食真係見人見智 LU!!
    [版主回覆12/18/2009 12:41:00]真好睇個人口味,但就唔多啱我口味。

    回覆刪除