2009年12月28日星期一

Boxing Day Party 2009

尋日係新屋舉行左一個〝Boxing Day Party〞,雖然屋細都可以容納到11個大人~真利害,之但係唔係望埋去就冇位空位咁囉!


我一早已計劃好當日的Menu,大家都冇異議,只係高佬有一要求啫!而且佢都準備左一樣食物來。我與老公早一日已買定好要用既野,有D食物我早一日整好添!


經過今次之後原來有好多人都鍾意熱食豆腐花,雪凍左之後又實過熱,下次都係熱食算,仲有好多人都鍾意加糖水,下次要緊記這兩點。起初怕豆腐花唔夠,所以我整左Double份量,而家仲有大半係我雪櫃,要盡快焚化左佢,唔係又要倒。


我一共整左十款野食,食物份量都預得唔錯。我因為要忙住煮食,所以有部分相就拜託熊貓幫我影。整體食物大家都好滿意,佢地滿意我就最開心。



煙肉磨菇薯蓉



薯仔蛋沙律:高佬Order的,佢話好好食,整得好食過佢,真係過獎嘞!



新鮮什果沙律



滷水鴨舌:鴨舌我最愛,自己製滷水汁。早一日已滷定,味道剛好。



滷水雞翼:自己製滷水汁。因為比鴨舌滷得耐,有D太入味鹹得滯。



滷水牛腱、滷水蛋:自己製滷水汁。我刀功唔得,想切薄D,就切到隻手,只係皮外傷。牛腱切得太厚,有D靭,薄的話就完美喇!



辣水魷:高佬自家製,好受歡迎,老公好鍾意食,遲D要高佬教我整先。



日式凍豆腐



意式意粉



叉燒蛋炒飯



益力多慕絲蛋糕:都係果句喇!個個都讚~Good,呢個份量剛好。原本諗住整有芝士味,但忌廉芝士實用不完又怕嘥,而且呢款蛋糕又有材料係到,所以再整多次。



豆腐花



2 則留言:

  1. 你個豆腐花整得好滑呀, 又成型, 勁呀, 我試整過幾次都失敗呀...搞到我都無心機再試. 有冇乜o野提示呀??? 我真係好想成功呀!!!
    [版主回覆12/29/2009 22:09:00]果日可能個個食飽,所以冇人咁讚我既〝豆腐花〞,多謝你既讚賞。我又冇竅門,你試下用我個食譜整下睇下得唔得。
     

    回覆刪除
  2. 好康推薦給你
    整型外科診所
    窗簾工廠
    學習歐語
    婦產科
    熱水器
    內衣批發
    二手鋼琴
    學外語
    泌尿科診所
    美容spa館-飄眉
    珠寶專賣店
    食材零售專門店
    極品靈芝
    中西餐醬料調理
    好吃的便當
    國際精品-lv
    精品眼鏡
    訂做鑽戒
    珠寶銀樓
    搬家貨運公司
    專賣家具 進口廚具
    優質搬家公司 不動產
    台中商業旅館
    搬家公司
    沙發訂製家具訂做
    曬衣架
    當舖借款
    電路板製作業
    專利商標法律事務所
    當舖汽車貸款
    塑膠工業
    當舖票貼借款
    創意生活專賣店
    電解電容器
    LED專賣
    憑證諮詢中心
    創意禮贈品
    停車場規劃
    股票下單綜合證券

    法國旅遊、法國行程
    裝潢設計
    高空作業車
    房屋裝潢工程
    連接器
    螢幕保護貼品質優
    留遊學資訊
    留遊學顧問
    失業進修轉換跑道 農場 當舖 熱水爐 家電 抓漏防水 各類旗幟、背心印刷製作 淨水器 空氣清淨機 大陸證照 吉他教學 電動車 隆乳 牛角麵包 牙醫 酒店 當舖 菊苣纖維 台中黃金買賣 保險櫃

     

    回覆刪除