2010年9月6日星期一

台灣之旅 Day4

這天是在台灣最後一日,開心時間過得快,真的不想回香港。


我住的酒店〝函舎〞在西門町,前一日在酒店訂了〝飛狗巴士〞去機場。


只要在酒店斜對面的〝肯德基〞等車就可以。


酒店附近的店舖都係11點後才開,所以要注意。


我就要注意就浪費了差不多一個早上,早知瞓多陣喇!


這個旅程有點黑仔,因為想去的地方有些關門、休息和結業,下次再來要搵多D資料。



第四日行程:西門



我諗住去酒店附近的〝南美咖啡〞或〝蜂大咖啡〞吃早餐,雖然老公唔飲咖啡,唔飲可以食早餐,但估唔到佢連入都唔入。


週圍搵食,早起身,店舖都未開,早餐又唔啱,又冇街行,去遠D又唔夠時間,唯一選擇在樓下〝世運食品〞買野食回酒店。



休息一陣,就再附近再逛,怕手信唔夠,我就再〝永來香〞再買,但唔知得唔得,都係買住一包試下先,下次回來我要再買多D。



睇下牆外有咩?



將行李寄存在酒店,又再出動。


老公想吃牛肉麵,就去〝牛店〞吃午餐喇!


去到發現原來逢星期一休息,但旅遊書又冇寫。


行過對面馬路發現〝牛軋堂〞,都唔想再搵,就入去試下。


這間可以再去,牛肉很香和腍。



滷牛肚、滷蛋



牛肉麵



牛筋肉麵



我去了隔離的店舖買野飲。



等緊 Check-in就去食野先。



今次飛機餐好吃過來的時候



今日的戰利品


送給朋友的手信,驟眼睇似‧‧‧,睇清楚係面膜嚟架!




在機場最後衝刺



沒有留言:

發佈留言