2010年9月4日星期六

台灣之旅 Day2

這次旅程我主要係想影相和吃東西,所以我選了去平溪線其中幾個站攝影。


我去了平溪線後有點後悔,風景不是很美,感覺有點浪費了時間,不去也吧!


平溪線每個站都沒有什麼東西吃,若要去的話緊記要飽肚和帶備少少乾糧。


這日我與老公餓得想死,真係激死。


平溪沿線要坐火車去瑞芳,再購票平溪線小火車車票。


小火車班次很準時,間表在這裡〝http://new.twtraffic.com.tw/twrail/index.aspx〞。


如果我似我咁去平溪線幾個地方,就要買〝平溪線一日遊劵〞,可以無限次上落,比逐次購票方便。


由於天氣太熱,編排平溪線後去金瓜石,變了回酒店休息和洗澡。



第2日行程:台北火車站、菁桐、平溪、十分、誠品、台北101、饒河夜市


一早起身去台北車站買火車票去瑞芳,買車票可選擇排隊或用自動售票機,唔識用自動售票機不要緊,因為可以去詢問處,佢地會教你。我都係用自動售票機,因為太多人排隊買票。



買好車飛就向我的早餐進發,就是車站內有售的飯盒。



旅遊書介紹時我已鎖定它,愛心小姐都推介它,真係美味。



老公起身吃不下東西,就去左〝7-11〞買了這個做早餐。



到了〝瑞芳〞去買〝平溪線一日遊劵〞。



第一站:菁桐站


可以係車站旁的店舖買木製的名信片,然後寄出,但有好多都會打回頭,即是收信人永遠都收不到,所以我都冇寄。





好熱要消暑一下先,沒什特別。



第二站:平溪站




鐵路在民居旁邊。




已是中午時份,都冇乜好吃,唯有吃腸醫肚,見到有好多台灣節目都讚她,試過後又証明了有很多事都不能盡信。



愛心小姐叫我試下〝黑松沙士〞,但與平時沙士冇分別。



第三站:十分站


這兒的鐵路都要在民居旁,仲隨時可以讓人橫過,當然要睇下有冇火車喇!



有好多人在鐵路上放〝天燈〞。



終於搵到一間可以開餐的地方,吃完就去〝十分瀑布〞。


〝十分瀑布〞之前話關閉了,因為未攪掂是屬私人定國家擁有,我地在烈日當空,由老街至〝十分瀑布〞,用了約1小時間去到,望入去好像國內很舊的遊樂園,終於行到入口,原來要付入場費,好似NT$300。


若我入左去就會miss班火車,加上入場費唔平,所以都係回去。



回酒店時在車站發現〝Mister Dount〞,當然買回去酒店吃喇!



之前都話平溪線冇啖好吃,所以在酒店附近買野食。



〝世運食品〞在酒店樓下的轉角位,估唔到點心很好吃。



這支在〝7-11〞買,回來香港發現都有售,但就冇這款味。



肥仔話〝饒河夜市〞一定要去,仲有好多野食,去到先認得我已來過。在這裡同老公嗌交,因為樣樣佢都話唔食,又話冇野食,之前又唔計劃行程,問有乜要求又話冇,激死我。



一般的迷你漢堡



老公要求吃的〝魷魚〞。



〝雪在燒〞,〝雪〞是雪糕、〝燒〞指微暖的餅皮。


纖瘦小姐推介話好得意,你知喇!呢D野實有好多人整,我這間不是正宗的,因為皮不是微暖,而是凍的,所以做不到那效果。



開始落微微雨,而且又夜,所以買左D野食回酒店吃。



今日的戰利品


這是今早在火車站買的〝太魯閣號便當〞是空的,NT$200。



有兩本相同,因為有一本是幫迪迪媽買的。



沒有留言:

發佈留言