2010年9月4日星期六

台灣之旅 Day3

今天是我的生日,所以晚飯的地方想特別一點。


睇〝敗犬女王〞已想去試,在旅遊書中介紹〝乾杯〞,一望就知是劇中的地方。


我就揀了〝乾杯〞http://www.kanpai.com.tw/index.asp 來慶祝生日晚飯的地方。


我去的是本店,〝乾杯〞每晚都有2個遊戲玩。



  1. 每晚8點都有乾杯時間,只要將手中飲料乾盡,即可獲贈相同飲品。

  2. 每晚都會舉行〝親親五花腩〞活動,每桌可派2人或以上面對群眾親嘴10秒對手為異性或同性皆可,由店員指照作實後,便可獲得牛五花(牛腩肉)一碟。


第三日行程:春水堂、台北故事館、乾杯、成品敦南店


早餐在〝春水堂〞


我唔知咩原因,但廚房的能力實在太低,等了很久才有早餐吃。



店內讓人有舒服的感覺



追了多次才出了多士



老公的



我的



老公每日都要飲奶茶



珍珠奶茶~好飲



〝金興發生活百貨〞都值得入去逛下。



〝台灣故事館〞



入場卷附有抵用卷






我地用〝抵用卷〞買野食,食物水平一般喇!



離開〝台灣故事館〞就去再去吃〝關東煮〞,去到忠孝東路搵極都搵唔到,問途人又唔知,根據地址幾經辛苦找到,但點解係西式快餐既?厚住面皮問,原來已經閞門大吉。


諗住坐捷運去〝台北犁記〞,行到身水身汗又攰,這是我地第一次坐的士。


店內有好多人



〝乾杯〞





全店每個角落都有這些相



不是用明火,是用炭。





店員背住的是好大桶的啤酒



再到附近的誠品



老公的宵夜



今日的戰利品


愛心小姐之前係台灣買過~好味,原來阿蘇都有介紹過。



幫同事、朋友和自己買的



老公買給同事和自己的




沒有留言:

發佈留言