2010年9月3日星期五

台北之旅 Day1

今年我的生日有點特別,就是我不在香港渡過,而是去了台灣慶祝,玩了4日。


唯一不好就是,生日吃晚飯的地方要我自己book就‧‧‧唔係咁好囉!


纖瘦小姐聽了我會去台灣,她都想去,所以佢比我早一星期去。


雖然我去了台灣2次,而老公就一次,但每次都係跟團,所以我要週圍搵資料。


我聽下朋友意見、在網上搵,當然仲有買旅遊書睇喇!


可是網上的資料不多,可能去台灣根本就不用寫行程。


我還問了肥阿哥借腳架,咁就不靠人就可以影合照喇!因為我與老公國語都唔掂。


近日香港的天氣都不太好,很擔心台灣都會落雨。


台灣原來好熱,熱到每日早上外出,晏晝就要回酒店洗澡,再外出。



第一日行程:淡水、朋友吃晚飯 (因晏晝先到台灣,所以行程有變動,只是可以去〝淡水〞。)


早餐在機場的〝大快活〞開餐。



就在這個閘口



老公要求影的,因為係〝荷蘭〞飛機。



香港仲落緊雨,點算好呢?都冇計,起飛先算喇!



很難吃的飛機餐



飛機在雲層上空有陽光,延續到台灣上空亦是,台灣天氣很好,仲好熱添!



步出機場就去朋友介紹去坐〝飛狗〞巴士去酒店。



酒店在橫巷內,雖沒有華麗的裝修,但服務不錯。


我地換左2次房,第3間才滿意,第一間上不到網,第二間在電梯口旁,而且又對逃生門有的怕。



放低行李就立即出發,台灣捷運與國內的票都是用膠弊的。



Mister Donut係我行程之一,在火車站旁,試下先。



淡水



街上有好多人



我知這不是新奇野,但我好想試,試後冇乜特別。



老公喜歡的〝黑橋牌〞腸,梗係要幫襯一下喇!



高佬鍾意吃鐵蛋,旅遊書推介,所以去幫襯下,但超多人。



纖瘦小姐推介〝名軒〞,佢話牛肉麵好吃,點知去到落閘。


諗住係到開餐醫肚,而家點算呢?



唯有週圍搵食喇!對面馬路有這檔試下,大家不試也吧!



情人橋有陸路和水路,我就揀水路。




天氣熱好口渴,但這兩杯又貴又不好喝,在情人橋附近的〝士林大雞排〞買。



外出4-5小時衫都濕透,回酒店洗澡,然後再去東區Sogo與老公的朋友〝高妹〞見面食晚飯。


這間〝Ki Ki Restaurant〞(http://www.kiki1991.com/)係由台灣藝人開。



高妹還帶多一個朋友前來,佢地間中都會來,咁梗係由他們發板喇!


到尾聲又多一個人來,今次認識了兩位新朋友。



老皮嫩肉~好味


苦瓜炒鹹蛋


花雕醉雞腿~好味


水煮牛肉~好辣


干扁四季豆


蒼蠅頭


芒果牛奶:不好喝


用膳完畢在酒家外傾談時見到這情景,台灣的環保意識比香港好,垃圾車一到就有好多人擁出,居民還會乖乖將垃圾分類。



飯後梗係有甜品喇!高妹帶我地去吃甜品,吃完佢要趕車去〝高雄〞,真係多謝高妹的款待,因為台北去高雄要幾小時。



今天的戰利品



沒有留言:

發佈留言