2009年11月21日星期六

舊朋友相聚@新居

茜茜嫁左去法國後,第一次回港,因為佢要為下個月在香港擺酒作準備,而她的老公會在下月初才來,所以今日我、茜茜和迪迪媽來我新居相聚,尋日已整定一個慕絲蛋糕來招呼她們,可惜到佢地走都忘記左它,而今日早上我都整定老婆餅來款待她們。


我地除了相聚外,仲有我要教迪迪媽整老婆餅,而迪迪媽就教我鈎公仔,我只學識左起針,其他一切要遲D有時間再向她請教。


我地大家互相討教後就開始閒談,又睇番以前既相,真係3個女人一個虛,我地嘈到拆天,笑到牙關都酸痛。


今晚會吃最快和方便的火鍋,買野時我擔心會吃不完,到擺上檯後又擔心唔夠吃,最後都夠吃,仲吃剩幾舊蘿蔔。


迪迪爸的娘家係我家附近,所以迪迪爸和迪迪仔係娘家吃完飯先來,我地吃完火鍋後又再一齊睇相,大家相聚到十點幾就散。



1 則留言:

  1. 好開心有朋自遠方來呀!!
    [版主回覆12/01/2009 16:38:00]係丫~今次相聚後都唔知幾時可以再相見。

    回覆刪除