2009年11月21日星期六

榛子芝士蛋糕 (內附食譜)

我都有一段日子冇整包餅,尋日茜茜和迪迪媽來我新屋,所以前日我諗住整趁機新野,等大家一齊消滅它,平時得我一個好難。


我見有榛子粉,就揀左呢款慕絲蛋糕,雖然一齊分享,但都怕吃不完,所以由食譜8吋改為左6吋蛋糕,但係始終都係冇吃到,因為到走既時候都係忘記左它。


今日我就切了一件做早餐,其貌不揚的它以為唔好吃,但原來味道都不錯,可惜老公唔吃蛋糕,得我一個都唔知點攪掂它,可能最終都要請垃圾桶食。



榛子芝士蛋糕


食譜來自:精巧甜品 DIY2


預備:


l          6吋餅模圈以牛油紙包褢底部。


l          忌廉芝士置室溫下軟化。


l          魚膠粉加水隔熱水座溶


鬆酥皮餅底材料:


麵粉                         68


牛油                         34


                             17


                             1/5


鬆酥皮餅底做法:


1.          已篩麵粉、糖和室溫牛油搓成粒狀。


2.          加入蛋液搓勻。


3.          以保鮮紙包好,冷藏30分鐘。


4.          取出以擀麵棍將麵糰碾平至略大於餅模。


5.          在麵皮上放上圈形餅模,撕去多餘部分。


6.          戳小孔。


7.          180度焗約15分鐘,待涼。


材料:


忌廉芝士                 141


鮮忌廉                     141毫升


牛奶                         141毫升


                             68毫升


榛子粉                     45


                             42


魚膠粉                     14


蛋黃                         1 1/2


做法:


1.          忌廉芝士加入糖,以打蛋機打至軟滑,再加入蛋黃續打至均勻。


2.          留下少量榛子粉作飾面,其餘加入牛奶拌勻,輕輕拌入芝士醬中,再拌入魚膠溶液。


3.          鮮忌廉以打蛋機打至八成鬆發,徐徐覆入芝士醬中拌勻。


4.          酥皮鋪在餅模圈內,將芝士醬倒在酥皮上。


5.          冷藏4小時,脫模,灑上榛子粉,切件享用。





沒有留言:

發佈留言