2009年11月30日星期一

露營@11‧2009 西貢灣仔

過去的星期六和日我與朋友們去左露營,目的地又係西貢灣仔。今次有十幾人,仲有小朋友添啵!我地分左兩批人入,第一批係星期五已入去札營,第二批就星期六先入,而我就係後者。


星期六,早上四點我已起身整〝老婆餅〞,然後十點半係西貢百佳等,然後入貨和補給。我可能前一晚只瞓得兩個鐘的關係,所以當晚係去咁多次露營最好瞓的一次。


我地開左兩個大營,而另一個小的蒙古包就係小朋友瞓,係佢地親手起架!咁當然有人從旁教導喇!



呢兩個係早一日入的朋友整,用來掛燈。



朋友係船家的魚排買回來的〝藍花蟹〞,非常新鮮又多汁又多肉,今次仲平過之前,只要180蚊就有20隻。



有D仲有膏添!



除左蟹,仲有黃立倉和黑立。



我地有蟹、魚和杯麵做午餐,吃飽飽朋友們就去釣魚,可惜佢地組成左一隊〝白果隊〞。



晚餐打邊爐。



一鍋清湯,而另一鍋就係〝羊腩煲〞,〝羊腩煲〞尋晚佢地已燜定,我唔食羊,但見佢地食得津津有味就知味道喇!



食飽又飲杯紅酒先。



第2朝,契大佬和AL弟弟烘熱兩隻老婆餅來吃,大家都讚好。



AL弟弟煮通粉,契大佬就煎午餐肉和火腿,合併埋就係火腿通粉,仲有豆豉鯪魚做餸,我和另一位朋友都有做助手架!老公冇食早餐,因為佢仲瞓緊。



突然走左隻狗來,A小姐請左佢小小午餐肉佢吃,狗主都唔介意,狗主話出到來就乜都比佢食,仲話有野食佢可以企好耐。



AL弟弟煮〝番茄濃汁意粉〞,我已寫低晒材料和步驟,有機會就可以試下喇!



嘩~睇下幾美味,又睇得又食得。



尋晚打邊爐剩下金菇,而〝番茄濃汁〞又唔夠,所以契大佬就來一個中式炒意,加甜豉油、辣椒油和金菇同炒。



中式炒意好味,帶點辣味~正。



沒有留言:

發佈留言