2011年12月4日星期日

京阪神 Day6@2011

今日4點幾機返香港喇!舖頭又開11點幾,所以都冇乜時間去Shopping,真係好唔捨得,除此之外,仲發生左件好唔開心既事。

尋日吃完神戶和牛就走左去隔離藥房,見到有大支Pump裝〝高絲〞爽膚水100ml,見香港冇,仲送左幾支好細既爽膚水,價值萬幾円。
我知道水不能帶上機,亦都知指甲油不能,所以水飲完上機,指甲油放喼,可是一心怕over load,所以爽膚水幾重我都Hand Carry。
當去到機場過X-ray時,被海關要求取出,不能帶上機,但細樽的就可以,他解釋over 100ml 的容量不能帶上機,所以連老公買的洗臉膏都要充公。
我爭論左好耐,提意用速遞,海關又話唔夠時間,叫我放低比朋友,我日本邊有朋友啫!
後來連Air-line都來都被駁回,到最後召集喇!我怕阻機上乖客,所以唯有低頭,由Air-line員工帶我地上機,我地上到機已立即起飛。
老公話唔知我hand carry,知佢唔叫我pack喼,我知都係自己蠢,但真係好肉痛。

我唔知點解來日本點都要買返個〝agnes b〞,但原來係大阪不是有太多舖。
〝心齋橋〞果間睇過冇啱心水,於是尋晚我上網搵邊到有〝agnes b〞,見到〝高島屋〝有,所以早餐都唔食就去行。
我去到都有點失望,後來買左一個較為喜歡的。

老公話黎日本都冇食過〝Mos Burger〞,頭先見到附近有,所以就去〝Mos Burger〞吃早點。
日本〝Mos Burger〞比香港好吃,發原地真係唔同啲。
剛才去〝高島屋〞時已經計過大約用幾多時間,可惜我預錯左出發時間,所以都十分趕,仲要有咁多行李,真係有點吃力。
我與老公分別拖29"和27"喼,另外,老公加多一箱,而我就加多一袋。
坐鐵路去到〝關西空港駅〞見到架〝南海電鐵〞,這架比〝南海電鐵車海線〞怏11分鐘,但貴500,搭邊架就自己決定喇!
我地行李,臨後係機埸都掃左一輪,後面果袋就係機場買。

飛機餐

返到香港係機場吃埋晚餐先。

戰行品

沒有留言:

發佈留言