2011年12月2日星期五

京阪神 Day4@2011

今日就向〝日本環球影城〞進發,與老公個朋友見面,之前大家都what's app過,約定左係〝日本環球影城〞門口等。
今次沒有玩晒成個影城,雖然如此,但下次都不會再來,因為入場費都貴成人7200、小童¥6200,好在YY有Coupon可以每人平¥1000。


第4日行程:日本環球影城

酒店行出來的地方,平時都係早出晚歸,今日有啲時間,所以停低影下相。

早上9點幾好多舖都未開,唯獨金龍24小時,所以早餐就係到醫肚。

店內得一個服務員,除左我地兩公婆,仲有一個日本客人。呢個日本人用日文、單字英文和身體語言同我地講野,佢話有白飯可以任吃,又介紹呢到既胡椒粉~正,非常熱情,有時我地不明佢就找店員翻譯,因為店員係中國人,懂國語的。
我向老公提意同佢影張相,但老公話唔好,因為覺得佢飲醉左,臉色通紅,行為又怪怪的,老公怕我有危險,咁我唯有從命喇!
我都忘了是怎樣去了,一出鐵路站就見到好多卡通野。

老公朋友參加團,所以住係〝日本環球影城〞附近的酒店,係酒店仲可以望到〝日本環球影城〞添!佢地酒店的Pass好鬼靚丫!

大家合照完就入去喇!

入到去就會見到呢條街

今日只係同小烏必必影到相,Elmo都只係影到Pat Pat咋!其他卡通人物仲唔見影添啵!
〝日本環球影城〞

水世界
入去睇表演

打到上觀眾席
 
完Show出來致謝~
回到未來架車丫!

珠羅記公園
大家都肚餓,因為都成3點幾,只係早上吃過碗麵,所以見到呢間就立即入去。
呢個餐好貴,仲要食完都唔飽。
餐廳內的裝修好靚~
我地問左工作人員係巡遊出口處等到,但見夠鐘都未出,以為大家言語不通get錯,所以就繼續行,行行下發現有巡遊,可惜已到尾升了,所以冇乜相。
我與老公7點鬆啲就走,因為我地要預時返酒店,佢地就繼續行。
我好鍾意食〝章魚燒〞,呢間〝本家大たこ〞係街邊檔,第一日到我都見唔到,可能係佢售罄,因為係售完即止。

與第一日相比真係差太遠了,呢間好味。

前3晚來到都收工,趁佢未收入去行下先。


返酒店放低行裝就外出吃晚餐,又攰又唔知食乜,行下搵下最後都係返酒店附近吃。

老公叫左set吞拿魚餐。
仲有叫其他野食。
戰利品

沒有留言:

發佈留言