2011年12月1日星期四

京阪神 Day3@2011


今日原定係去〝日本環球影城〞,但老公朋友係明天去,所以我就將今天和明天的行程對調,讓大家明天係〝日本環球影城〞相聚喇!
由於今日時間都很緊,我地去完〝The Instant Ramen Museum〞都2點幾,所以去不到我想去的〝手塚治虫紀念館〞,而老公都爭札左好耐放棄左不去〝大阪城〞。



第3日行程:黑門市場→The Instant Ramen Museum→Super Kids Land→大阪鶴見→明治軒

今日的早餐就揀係〝黑門市場〞開餐,呢到有老公鍾意的海鮮,點知佢樣樣都話唔靚,問親佢都話唔食。
我一心為佢,再上我又肚餓,所以我又忍唔住有少少火滾。



我鍾意既赤貝原來係咁樣架!同埋好多超市都有炸物賣。



老公老遠已經見到佢喜歡的龍貓。



由街頭行到街尾,連橫行都行埋佢都話唔食,我忍唔住唔埋佢,我要入去買麵包吃喇!




足知我地每人一個包。



海老の大榮〞吃完先知原來書有介紹,可以堂食的,你買左可以叫佢切件,仲有杯茶送架!



帶子、吞拿魚和八爪魚,3樣當中帶子麻麻地。



醫包肚後就出發去〝The Instant Ramen Museum〞即係日清杯麵博物館,亦是係今日重點。

難波(¥230,御堂筋線~千里中央誘向)→梅田(¥260,阪急電鐵寶塚線)→池田(¥260),出站背住樓梯行右邊,就會見到有書店,再行出去轉左邊直行就會見到轉角有個指示牌,一路向前行就會見到,中途會見到有間〝一風堂〝。






杯麵隧道



整杯麵過程



我估唔到老公既晝功咁好~



我個就一般咁喇!




整完杯麵週圍行下先





呢個不是杯麵廠,而係大家全都是來學整麵,想學要預約,不過就用日語教授。



杯麵自動售買機丫~



杯麵戰利品



3分鐘食得



回酒店放低戰利品,冒住毛毛雨行去睇玩具,但〝Super Kids Land〞冇咩玩具睇,連附近玩具都冇乜好睇。



見仲有時間就去埋比較近的〝大阪鶴見〞Outlet,如果唔係就冇時間去Outlet,去日本點都要去下Outlet,但呢個Outlet真係把鬼,細到死又冇乜野啱,有啲減左價都比香港減價貴,款又騎呢,我只係〝無印〞買左衫比阿B咋!


第一晚搵唔到〝明治軒〞,今晚就搵到,要注意佢逢星期三休息,而last order 21:45。




我梗係點出名既〝蛋包飯〞,餐牌係全日文,但你可以問佢拿個英文餐牌睇,咁就知吃乜。



戰利品


沒有留言:

發佈留言