2011年6月20日星期一

台北之行 2011@Day 4

今日全日都係食,有高妹帶住真係得心應手,夜晚仲約左高妹朋友一起吃飯。


〝成都楊桃冰〞旅遊書有介紹,但我一D興趣都冇,不過,高妹佢好鍾意食,台灣只此一間,有好多台灣人都來吃,仲要冬天都有人幫襯。


比想像中好,不過老公話楊桃冰酸,我就唔覺,反而我覺得鳳梨冰甜,這是我地第一餐,係咪好特別呢?早餐吃這些。



下站〝鼎泰豐〞





A菜:愛心小姐和纖瘦小姐極力推介,我不喜歡吃菜都覺得好味。




小籠包:冇乜特別。



去〝Dazzling Cafe〞路過〝魔菇〞,我好鍾意食爆谷,當然入去行下。



高妹話〝魔菇〞係網上紅起,然後開舖的。大包買來做手信,我仲買左box set比自己,因為一盒內有5包,比普通的細一半。另外,仲有桶裝,爆谷開左後要兩星期內吃完。



〝Dazzling Cafe〞不論什麼時候都係勁多人,好在頭先一到就去登記,然後再去逛街。之前我地1點幾去到,店員話大約3點再回來等,所以大家要試就記得登記左先喇!


好特別,而且會有人幫你拆開個吐司,服務一流,好似話這種吐司係由日本傳入。









晚飯約左高妹既朋友,佢地帶我地去左〝忍者餐廳〞,話仲有〝醫院餐廳〞。



餐牌都好忍者feel



不論男女店員都係忍者裝束




之後又去左飲野






戰利品



1 則留言:

  1. 你地呢一日又食O左好多O野喎!!!! 自遊行就有咁O既好處!!! 食呀..食呀..食...
    [版主回覆07/08/2011 20:58:00]我想再食多D,不過,老公和佢朋友都吃不下。

    回覆刪除