2011年6月17日星期五

台北之行 2011@Day 1

今次有些特別事要去台灣,我與老公順便自由行,我已編好行程,好在今次有老公小學同學高妹,做我地響導令到我地行得好舒服。我地去左5日,佢陪左我地1日半,但冇左佢,我地要去的地方就要搵。


上年9月去台灣主要係郊外影相,每日都早出晚歸,但今次去主要係食,雖然天氣熱,不過冇上年咁熱,所以好好多。


與上年一樣都係33號閘口登機。



這次第一次坐細機,飛機餐有改善,比上次好吃,但個汁稍為鹹左些。



落機坐飛狗去酒店,一落車酒店都未去就來這裡買豬肉乾。



御低行裝就立即外出覓食,〝牛店〞上年去到拉左閘,因為是星期一休息,但旅遊書冇講。



店內沒有特別裝修,大致都是這樣。枱上放了一盎牛肉麵專用醬,味道辣辣地,但我就覺得麻麻。



牛輾係厚切,但好腍啵!牛肚又爽,湯又清澈,麵質煙靭。



士林夜市:約十年前去過,仲要被人欺騙,所以講過不會再去,但見佢搬左,而且上次纖瘦小姐又大力推介,所以又再去。



豪大大雞排:我就麻麻,得個大字,肉鞋,而皮脆帶點靭。



官財板:成個士林就得這間,十多年前吃過一次,之後就找不到。



以前麵包是厚厚的,現在這個份量可能迎合現代人和成本可以平一點,味道都OK,麵包炸左都一樣好好味。



花枝羹:我試左一口,新鮮,好味丫!



大餅包小餅:係個名得意,我又覺得可以不吃。



用薄餅皮包住放在前面炸過的東西,再加你要的餡料就成。



泡泡冰:高妹要花生味,真係好香花生味。



高妹在新士林找不到大腸包小腸,佢再帶我地去舊士林找,大腸係用糯米做~好味。



Mister Donut:老公宵夜



我梗係要飲返支喇!佢標明〝不含塑化劑〞。



戰利品



2 則留言:

  1. 好懷念"大雞大"既雞排.... .. 果陣我食...覺得好好味喎....
    [版主回覆07/02/2011 21:36:00]記得好似十多年前吃過,但而家已經唔好吃了。

    回覆刪除
  2. 全日不停咁食, 真係好開心呀!!!!
    [版主回覆07/08/2011 21:01:00]矛錯~

    回覆刪除