2011年6月19日星期日

台北之行 2011@Day 3

上次來台灣我已經想試〝蛋蛋屋〞,但老公對蛋冇乜興趣冇試到。


尋日早經過高妹話可以不試,因為冇乜特別,我真係我想試,所以唔理去試下。


雖然不是特別,但都可以去試試。



老公order的,漢堡好味。



我的,但估不到是蛋蓋住飯,雖則如此,但味道都不錯。



奶茶不及香港,好淡味。



一出捷運行出商場見到有好多人舉起相機,又或者企定定,原來係大家睇彩虹,應該係係我地坐捷運時落過雨,雨後彩虹好靚丫!



〝空中廚房A380〞愛心小姐和纖瘦小姐都去過,佢地都介紹給我,但我忘了打落行程表,結果給我遺忘了。今次我記得加落行程表,終於嘗到喇!


成間都好似飛機倉咁。


由於晚餐吃自助餐,而這餐與晚餐很近,所以我地order左一個餐。



來左2個湯和包,我地國語不好擔心弄錯,一問之下原來係送給我們的,可能知我地係遊客。



肉質OK,配菜擺法好得意。



甜品老公都滿意。



食飽就去買〝查理布甸〞,因為我地去錯館,又趕住去吃自助餐,冇高妹係到真係難搵。



〝上閤屋〞食自助餐,成3百幾蚊港弊,真係把鬼,試一次就夠。



平時冇蟹食,因為老公對蟹敏感,自助餐有梗係食喇!



頭先自助餐冇乜好食,我地又去買宵夜返酒店食。



1 則留言:

  1. 間〝空中廚房A380〞又幾體貼喎!!! 加哂分啦!!!
    [版主回覆07/08/2011 20:58:00]下次你去台灣又試下,真係OK架!

    回覆刪除