2009年10月1日星期四

家合居@深圳

近日忙於新屋事宜,所以好忙,到而家先可以偷到時間寫,一陣又要去新屋。


之前上網睇過廚房和浴室用品,又係旺角睇過價錢,我又係某D討論區見到好多人都北上買,所以老公就提意我地都北上睇下,我真係估不到佢有這個提意,其實這正是我心中所想。


剛過去的星期日熊貓、YY和高佬陪我與老公北上買廚房和浴室用具。我上網搵左2個地方〝田貝四路〞和〝寶安北路〞可能有這類東西,又印好地圖和搭車路線,仲會去埋廚安居買鑊。


我地買既野兩公婆拎唔到,所以熊貓過關後就與我地一齊返新屋,然後先回家。大前日我上新屋發現少了一件,前日我打長途去問,佢地肯定比了我地,而老公又好似有見過,所以大家上去時記得點清楚和每次放下都要點下。


27 September 2009


我地約係粉嶺〝大家樂〞食早餐,然後再搭KCR去羅湖。過關後就去搵我地要坐既巴士,但上到平台唔見有就問下服務員,原來要行約5分鐘去香格里拉先有站。見此就問佢有咩車去到〝田貝四路〞,原來1號巴士都到既,於是就行幾步就到1號車站。


上到車又問司機到唔到,途中見聽到站名〝田貝〞,佢地正起身落車,我就問下司機對不對?你知喇!大陸D路問清楚好D,司機話未到,大家就坐番低。巴士再開車,離遠我見到〝家合屋〞,咁肯定呢個站可以落車喇!


我地向浴室和廚房用具果層進發,行晒咁多間又問晒價,就決定去一間買晒住部野,順便可以講多D價嘛!


這間不用講價,佢已自動減比我地,仲左個好靚既厠所刷比我,我地仲屈佢送多個比YY和送3個掛勾比我。我地比左一半錢,就留低左D貨,去埋廚安居回來先拎。



我地計過搭巴士去東門與打的差不多,所以就打的去。落車就去〝九龍城商場〞飲杯野和醫下肚。



高佬要去〝寶華樓〞買野,我與熊貓去週圍行下,入左間買木製舖頭,熊貓剛好唔見左把梳,佢見咁得意,所以就買一把,仲可以免費刻名,旁邊仲劃多兩隻蝴蝶好靚丫!



我地6點幾就行去廚安居,今次大家都有收鑊,我就真係買左隻鑊,咁緊係仲有其他野喇!大家又坐1號巴士返〝家合居〞,落車後就去左隔離燈舖買燈膽,頭先問過好平,所以買D回去。


老公叫我睇住佢點貨,佢點完又Pack,所以我睇睇下就去睇佢pack貨,而老公就繼續點貨,大陸不用繩,全部都係用封箱膠紙包,連手挽都係。我地問左老闆附近有咩好食,老闆真係介紹得唔錯,又平又好吃。


我地過香港關時,我被叫了入去照X-Ray,YY與我傾計,所以都被召入去,其實,我都預左會入去,因為我拎住兩條通和一袋被封箱膠紙包住既黑色膠袋,十分樣衰。


1 則留言:

  1. 我地全屋燈膽也是深圳買(2-3打)
    [版主回覆11/13/2009 17:59:00]深圳真係平好多,下次有機會的話再去入貨先。

    回覆刪除