2009年10月1日星期四

芒果冰皮月餅 (內附食譜)

我諗住下年先整冰皮,但L太太(纖瘦小姐)整左話失敗,佢間中都有整包餅,感覺好似好難咁,所以前日我就抽時間去挑戰一下〝冰皮〞。


冰皮製作過程比傳統快,冰皮應該會受歡迎D,因為年青人大多都喜歡冰皮,下年整多D先。我未試食,因為做得25個都唔夠分,唯有問番人意見先知,但我諗應該冇問題既。



食譜書餡係自己整,但我就買現成的。




芒果冰皮月餅


冰皮食譜來自:專業麵包甜品製作


冰皮材料:(25個,每個約40)


熟麵粉 (已篩)                  70


糕粉                                  100


白油                                  30


士多啤梨汁或奶              170 (我改用原味牛奶)


糖霜                                  100


糕粉 (撒粉及沾粉用)      適量


冰皮餡料:


芒果餡 (市面有售)          600


做法:


1.          冰皮材料同放盤內搓滑。


2.          用保鮮紙包好,放雪櫃冷凍15分鐘,分成25等份。


3.          預備芒果餡及冰皮。


4.          桌上撒上糕粉,壓扁冰皮。


5.          放上芒果餡。


6.          用冰皮包好。


7.          沾上糕粉。


8.          壓入月餅模內。


9.          立即脫模,放於密封盒或包裝好後冷凍。


提示:


l          熟麵粉:可用白鑊慢火炒麵粉,或放入160度焗爐焗至有麵粉香味,需間中攪拌。





11 則留言:

  1. 我今年無整凍皮呀...因為前年整過一次, 整得麻麻, 所以今年無整, 不過睇到你同我大家姐都整得咁好, 出年我都會整凍皮!!!

    回覆刪除
  2. 做得好靚丫....
    我都整左....不過我對冰皮就麻麻地.....我妹試過話ok喎.我先敢繼續整送比朋友咋...

    回覆刪除
  3. 中秋節快樂!!!整得好好呀!唔洗怕人地唔鍾意!哈

    回覆刪除
  4. 我也是用這個食譜,因是我MISS出的書,之前是跟MISS上月餅課程的,我停了兩年無做,今年哥哥( my son) 話要吃,我才做﹗餡是芝士藍梅、栗子、奶黃…中秋節快樂!!!!!
     

    回覆刪除
  5. 我也是用這個食譜!中秋節快樂!

    回覆刪除
  6. 我也是用這食譜,之前跟此書的MISS上月餅班!
    中秋節快樂!!!!!!

    回覆刪除
  7. 請問有冇做 "芒果餡" 的食譜? 謝謝

    回覆刪除