2012年4月28日星期六

大食會@Alex's Home

今日約好去Alex屋企開大食會,每人最少要整一款野食,我呢班朋友個個又煮得又食得,有佢地我平時唔出手就有得食,真係正。
我地未夠鐘食,所以一齊玩Wii,大家都玩得好開心。

今日既Menu


Alex包咖哩角,不是炸,而係焗,所以好健康架!
我除左整蛋糕,仲帶左尋日上堂整既〝日式芝士蛋糕〞,佢地個個都好滿意個蛋糕,另外,我仲係屋企整左〝蝴蝶酥〞和吞拿魚薯蓉,可惜薯蓉重手左,所以鹹左啲。
好明顯係外賣喇!

Ann姐之前去過餐廳食過呢款〝芒果雞柳沙律〞,所以佢又照板煮碗整,真係好味。

阿爺最拿手既〝洋蔥湯〞

Alex既烤豬肋骨
大眼哥哥和丁丁既〝韓式蔥爆牛肉〞
AL弟弟既〝魔鬼魚〞
緊係唔少得飲酒喇!

食飽到我既甜品出場喇!仲有大會提供既雪糕,今餐真係好滿足。


沒有留言:

發佈留言