2012年1月24日星期二

吃‧玩@澳門

今年高妹由台灣返香港過年,佢想去澳門玩下和賭下,高妹就留左年初二與我、老公、熊貓、高遴、YY和高佬一齊過澳門。
我之前做好資料搜集,跟住Plan行程,因為澳門新年有好多地方都唔開,就算有開都要加1%-3%,所以熊貓就打長途去我地將會去的店問下情況。
之前睇阿蘇介紹澳門〝永利酒店〞有表演睇又唔駛錢,成日都心思思想去,但去澳門一啲都唔平,我可以趁今次去埋~正。

我地為左爭取時間,所以坐8點幾船去澳門,落船已感到凍過香港,嘩~澳門得7度咋!好在做好禦寒措施,不過,老公有啲唔舒服,希望佢頂得住喇!

第一站:威尼斯人酒店
我地過關後就坐〝威尼斯人酒店〞的Shuttle Bus去〝威尼斯人酒店〞行下。


來到澳門就梗係去食下葡撻喇!見都有幾間出名,而其中一間〝安德魯〞係〝威尼斯人酒店〞內都有,所以去試下,味道都係一般咁喇!
YY仲買左件芝士蛋糕,佢同高佬都話好難食,我整的比她好好多,跟手我地都斌過真係唔好吃,所以我都冇影相。

安德魯
地址:澳門路氹城金光大道望德聖母灣大馬路威尼斯人度假村酒店2119A舖

第二站:永利酒店

由〝威尼斯人酒店〞坐Shuttle去另一間酒店(忘記左名)近海邊的,我地起動行去〝永利酒店〞。
睇下呢條馬路一架車都冇幾靜,途經〝西灣安記〞豬扒包都好出名,可惜新年唔開。
幾經辛苦兜兜轉轉就去到〝永利酒店〞, 表演場地位於酒店中庭,即由大門口入行前幾步,抬頭就會見圓頂鑲上栩栩如生的12生肖雕塑,跟手就可以企定定等睇表演。
我地睇完富貴龍等左一陣都未有吉祥樹睇,我就去問人,職員話〝富貴龍〞蹙個鐘踏正就會出現,而〝吉祥樹〞就踏半,所以我地離開去食野,夜晚再回來睇〝吉祥樹〞。

永利酒店
地址:外港填海區仙德麗街
*吉祥樹和富貴龍-10:00-0200,每30分鐘輪流上演。

富貴龍:金龍長28尺

吉祥樹:用左九萬八千片24K純金及黃銅薄片組成。


好有新年氣氛

我地家就去〝金馬輪咖啡餅店〞,呢間有好多舊式西餅吃,仲話豬扒包唔錯。
係議事事前地直行見到周大福轉入去,就係〝大豐銀行大廈〞一路前行就找到。

金馬輪咖啡餅店
地址:新馬路營地大街50號

門口有好大個麵包,呢個麵包當時好哄動買晒報紙。
雖然有2層,但地方都細,要分2張枱,我、老公、熊貓和高妹一張。
西餅真係好舊式,豬扒包和奶茶都話係馳名,另一張枱係食麵,所以冇影,整體一般。

食完行去大三巴真係超多人丫!

大行來原來搬左去大三巴附近
留倩影和迫完又去食,今站去之前去過的〝牛記咖哩美食〞,途經見到的景物。

牛記咖哩美食
地址:澳門十月初五街一號地下

蟹黃撈麵、蟹黃雲吞撈麵,蟹黃少左好多,老公病就吃粥,就勁多味精,整體都差左。
熊貓想吃魚粥,所以就叫多碗。

去咁多次澳門都唔知有個〝消防博物館〞,見到本書有介紹,所以就去睇下,間野超細不用10分鐘已行晒,又冇野睇不去也吧!但兩個館理員都好好人。

消防博物館
地址:連勝馬路2至6號
開放時間:10:00-18:00;星期六、日及公眾假期照常開放

之前book左7點去吃晚飯,但行程早左完,所以去改早點吃,因為未夠鐘做夜市,然後就去左附近的禮記坐下食雪糕打發時間。

禮記雪糕
地址:荷蘭園大馬路12號地下

開心果之前來過〝富仕葡式美食〞,覺得食葡餐來講價錢平民化和好食,我又問過同事都係介紹呢間,大家都好滿意呢餐,下次我都會再來。

富仕葡式美食
地址:荷蘭園羅憲新街16號地下

葡式炒蜆

葡汁焗四蔬

焗芝士蝦依麵

薯蓉馬介休:好味,但食食下有魚骨。

炸薯條

蒜蓉包

燒雞釀飯

芥末焗羊扒
此行的戰利品



沒有留言:

發佈留言