2011年7月2日星期六

白菌雞肉意大利飯 (內附食譜)

我都幾鍾意食意大利飯,上年買左盒意大利米,網上又唔多覺教人煮,而盒背都有寫,但我不是太想跟。


上次露營AL弟弟煮意大利飯,可惜我遲一日入冇得吃,佢比左個食譜我,原來佢跟〝為食貓~海鮮意大利飯


平時放假就出左街,居然今次一日都冇人約,所以終的起心挑戰意大利飯。


起初都擔心煮唔煮到呢,但煮煮下發覺與炒糯米飯差不多,跟住我就好有信心,結果真係成功。


老公胃不好,所以我不敢煮半成熟,其實,意大利飯係半生的,若你能接受的話,雞湯方面可以減少,最緊要煮既時候自己試下。



白菌雞肉意大利飯


材料:(3-4人份量)


意大利白米                 2


雞扒                             1


白磨菇 (切片)             1


史雲生清雞湯              600毫升


清水                             600毫升


細洋蔥 (切粒)             半個


蒜蓉                             1湯匙


橄欖油                         少許


蕃茜碎                         少許


                                少許


胡椒粉                         少許


醃料:


豉油                             少許


                                少許


胡椒粉                         少許


                                少許


做法:


1.           雞扒去皮切絲,然後醃一陣。


2.           燒紅鑊,爆香蒜蓉加雞絲炒熟,備用。


3.           用餘下的油炒磨菇,炒至開始出水盛起,備用。


4.           混合雞湯及清水煮滾,備用。


5.           意大利米洗淨瀝乾,備用。


6.           燒紅鑊加入橄欖油炒香洋蔥粒至金黃色,加入意大利米炒,盛一羹雞湯贊入意大利米飯內,炒至湯水收乾,然後再加一羹雞湯,以同樣方法再炒至收水。


7.           當餘下300清雞湯時,加入雞絲和磨菇同炒,直至到用完雞湯為止。


8.           加鹽、及胡椒粉和芝士碎調味,上碟,用少許蕃茜裝飾,完成。


整後記:


l           我睇漏眼,沒有將雞湯和清水混合煮滾,但都可以完成。


l           用料不同做法都會有別,要自己變通丫!


l           若你懂炒糯米飯,咁就可以不用擔心,做法都是一樣。


l           我這個食譜的意大利飯是全熟,正統的是半生熟,若你能接受就雞湯可以減,最緊邊煮邊試。


2 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2011年7月6日 上午4:32

    thanks for sharing
    [版主回覆07/06/2011 20:32:00]客氣喇~

    回覆刪除
  2. prawn look like strawberry
    [版主回覆07/08/2011 21:04:00]相既色影得唔係咁好~

    回覆刪除