2011年4月9日星期六

食食食

今日我包起老公全日,點解咁講,咪因為今日係佢牛一囉!


行程我都係幾日前先諗,禮物仲要係今日先買,禮物呢Part當然係秘密進行喇!


我地約中午時份出發,由第一站食到最後一站,雖然食既地方不多,但今日真係未餓過。


第一站:天馬快餐


之前少年食神介紹已經想去,今日就去會一會〝天馬快餐〞,不過,我上過Open Rice睇過食評話差左,唔理都去試下先。



Michael漢堡:漢堡原來有2款,收銀阿姐問我要邊款,我就反問佢邊款好,佢就叫我試下〝Michael漢堡〞,我諗這個名係因為少年食神而來的,但都冇乜特別。



炸雞脾薯條:可以不吃。



咖哩牛腩飯、羅宋湯:老公話個飯好吃,只係講〝飯〞咋啵!佢仲食得出係用電飯煲煮,仲讚羅宋湯好飲。我就覺得汁都幾好,係牛筋冇味,羅宋湯值得一飲。



奶茶:有茶味,但太甜,老公嗜甜都話甜。



第二站:Hot Dog Link


又係少年食神介紹過的,這間店很少,只可以坐約10個客,所以我都係買完立即在外邊等,咁既竟況梗係要買走喇!插針都針唔入。



我額外加了芝士和洋蔥沙律,熱狗一個人食都可以當一餐。



我地行到又熱又渴,就係許留山坐低抖抖。



最後一站:金田


老公鍾意吃日本野,之前去過荃灣分店吃放題都滿意,所以我就係尖沙咀訂了位,但質素不及荃灣的好,剌身淡味,而且溶雪時間不夠,所以應該不會再來。



不過,估不到這個螺和關東煮又幾好,全晚最好吃的東西。



送的甜品



老公鍾意龍貓巴士,但找不到日本出的,唯有買住韓國的。食晚飯時趕老公唔為意就擺內佢個袋,但食後走時佢已經發覺了。



1 則留言:

  1.   天馬快餐的確冇介紹錯, 好多美食 !!
    [版主回覆07/02/2011 21:37:00]唔知係咪太多人去,好似一般咁喇!我睇open rice都話差左。

    回覆刪除