2010年11月10日星期三

松屋‧常嚐甜品

之前見到MK小姐間中都會去〝松屋〞吃放題,心思思想去試,今次有機會喇!


我梗係約埋MK小姐和迪迪媽喇!後來MK小姐老公都join埋我地一齊吃。


MK小姐和她的老公與其中一個職員很熟,我地推測他是老闆,所以我地食某D野係冇得order。


這裡食物種類不算多,質素一般咁喇!但其中有些係好好吃的。


吃完我地仲去食甜品,老公仲專程由家出來與我地一起吃。



任飲,但order紙上沒有的。



羊架~好味



雪糕,吃完再吃



這是order沒有的,焗蠔,唔知有冇得叫



低溫焗三文魚,又係order紙冇,應該冇得order






1 則留言:

  1. Hi hi, 好耐無見啦, 近來好嗎 ?
    [版主回覆04/22/2011 09:55:00]都幾好,而家要返工,而且個人懶左好多,所以好少寫Blog,多謝你來探我丫!

    回覆刪除