2010年8月13日星期五

意大利芝士蛋糕 Tiramisu (內附食譜)

今日與YY慶祝生日,佢同我一樣都好鍾意食芝士,所以就整〝Tiramisu〞喇!


我第一次整蛋糕就係Tiramisu,果次係為高達生日而整,幾年又再整一次。


平時食譜要用〝意大利軟芝士〞,我都係用忌廉芝士,但今次我係用貴野。


食譜我係〝美味DIY〞搵到〝http://www.rthk.org.hk/elearning/dessert/cake_tiramisu.htm〞。


我用消化餅底,而原食譜就用海綿蛋糕整兩層。


打蛋時打極都唔得,就睇短片,點知原來食譜有好多要點都冇左。


睇完先知忌廉打得企身左,蛋又打唔到佢講既效果,但我都唔埋雪左先算。


大家都話好滑,滑到好似豆腐咁,我諗若果唔係出左錯,應該會更好。



意大利芝士蛋糕 Tiramisu


餅底材料:6吋蛋糕模 / 1


消化餅 (輾碎)                                           4


牛油 (隔熱水座溶)                                   25


材料:


意大利軟芝士 (Mascarpone Cheese)   100


砂糖                                                            30


雞蛋                                                            1


淡忌廉                                                        140


魚膠片 /                                              7


裝飾:


谷古粉 (Cocoa Powder)                     適量


做法:


1.         消化餅碎、牛油溶液混合,於蛋糕模內壓實成蛋糕餅底。


2.         忌廉打起備用。 (好似軟雪糕狀就可以)


3.         蛋、糖打至奶白色備用。(用熱水座住打,蛋熱就要離開熱水,繼續打)


4.         魚膠隔水溶,加入少 量蛋漿攪勻。


5.         Mascarpone芝士加進餘下的蛋漿中攪勻,再加入忌廉攪勻。


6.         重新攪勻魚膠蛋漿,加進 (5)中攪勻。


7.         放進冰箱下層3小時,冷凍後蛋糕面灑上谷古粉即成。


2 則留言:

  1. 甩模甩得好好, d 可可粉無high 到個餅, 好手勢呀!!

    回覆刪除