2010年8月16日星期一

鳳梨酥~好味

前晚打通宵麻雀,瞓左約3個鐘就起身整〝鳳梨酥〞。


點解唔瞓多D?因為包鳳梨餡買左好耐就快到期,雖然瞓得少都值得。


我拎左返公司請同事吃,佢地都話好食。


迪迪媽抗拒吃鳳梨酥,佢食過好大陣奶味~好怕,但我都未試過有〝奶味〞。


佢聞到我既〝鳳梨酥〞好香,就話要試,試完仲〝豎起手指公〞添!


下次唔好懶,我要連個餡都要自己整。



6 則留言:

  1. 好呀 !! 比心機啦 !!
    我起初以為是月餅哩 !

    回覆刪除
  2. 我買左鳳梨蓉~~~

    回覆刪除
  3. 你d鳳梨酥整得好靚呀, 可唔可以分享一吓你個食譜呢 ? 因為我整咗幾次都整唔到你嗰d咁靚呀 : )

    回覆刪除
  4. 您好!我們是專為酷愛自製蛋糕和甜品人仕而設的網上烘焙用品及包裝專門店。
    我們現已推出一系列聖誕包裝用品,歡迎到本網站選購!
    聖誕商品將會陸續上架,歡迎瀏覽 http://www.starsbakery.com.hk
    如有打擾,敬希原諒!謝謝! ps. 個鳳梨酥好可愛呢!

    回覆刪除
  5. 請問這個模在哪兒買?
    [版主回覆12/21/2010 21:34:00]不好意思,咁遲覆,個模係Citysuper買,但其他烘焙店都有售架!

    回覆刪除
  6. 好靚呀,一定好好味啦

    回覆刪除