2010年7月31日星期六

King Ludwig Beerhall

前日係我與老公的結婚週年,我一早已係赤柱〝King Ludwig Beerhall〞訂左位。


這間有Lunch Buffet、Tea Buffet和晚餐,我就揀左Lunch Buffet。


其實,Lunch Buffet都不是太多野吃,價錢都唔算平,但試一次就好了。


我揀這間係想食〝豬手〞,〝豬手〞每檯送一碟。


食物種類不多,我只有2-3種冇吃,甜品種類仲少。


我係openrice睇到話一定要試啤酒,所以就叫左支。


我諗應該唔係呢支,呢支係有煙薰味,味道都OK。


天氣好熱食完就走,去商場行街。





煙薰啤酒



甜品就係得咁多款





周打忌廉湯~好味







意粉要拎牌出去order,而材料係自選的。






食完又去行街,去左好多間零食店買零食。



沒有留言:

發佈留言