2013年2月9日星期六

頸巾

我一向都係帶飯,平時食完lunch都冇乜野做,又唔想嘥時間,所以上年11月開始我就織頸巾。
我織比家中4大長老,所以織呢個款佢地比較易帶,只要套落個圈到就可以。

阿婆(灰色):呢條係同事幫我織架!因為佢想試下個花,跟住佢就教我織,同一個花我織左比阿媽。
阿公:藍色
老豆:炭灰色
阿媽:粉紫色

之前織比4大長老有剩冷,所以再去配,然後織比自己和老公,今次頸巾可以圍2個圈架!
我:灰色
老公:炭灰色

有個同事要走,佢又怕凍,所以我就織條頸巾比佢,原本長度剛好,但我覺得有點硬和魷魚,我就用燙斗蒸下佢,點知蒸完長左,真係有點不好意思。

4大長老有,點可以少得我老爺呢!

織開又想織,織多條比表姐和姨媽。

1 則留言: