2012年7月22日星期日

黃媽媽豪門金獎私房菜‧九江十二坊@Day 2

這2日行程都好充實,又有充足時間休息,而且食方面更加好到不得了,餐餐都有好多餸,每次以為冇,跟住又再上菜,真係打破平野冇好的定律,有機會會再去多次。

第二日行程:酒店早餐→黃媽媽豪門金獎私房菜→順德周莊〝逢簡水鄉〞→酒鄉九江〝九江十二坊〞→深圳(福田/深圳灣)解散

大家約好8點落到去吃早餐,我與老公8點未夠就落左去,但都已坐無虛設,咁多人咁早起身既!
等左一陣等到張枱,佢地都陸陸續續落到來,早餐冇乜野食,都係基本野咁喇!
食完仲可以返上房抖多陣,因為集合時間11點幾,真係他條嘞!


黃媽媽豪門金獎私房菜

差不多2點到左黃媽媽到

之前同事已講左〝天麻魚頭湯〞好飲,但我唔食魚冇飲,朋友都話正,另外,仲有黃媽媽得獎菜〝八寶釀鯪魚〞。
 

同事話黃媽媽既〝醃酸薑〞好食,我食完就出去行下,同埋幫同事們買。
係外面突然聽到有人用咪講解,我買完就立即入返去,原來係〝黃媽媽〞演講,同事上次來佢係冇出來既,真係幸運見到佢真人。
跟住同佢地一齊出去行,果到仲有其他人擺擋,我見羅漢果咁平走去睇下,佢仲比我隻隻試下彈唔彈,所以我、熊貓和高達都有買。

順德周莊〝逢簡水鄉〞

呢個阿姐好生鬼,佢好熟香港既野,而且到最尾佢會唱歌,仲會打鑼鼓,當然你可以比打賞佢喇!我覺得值既,佢真係帶比你好多歡樂。

酒鄉九江〝九江十二坊〞
我地去九江雙蒸博物館,個銅像係〝宋九江先生〞。


之前TVB拍〝九江十二坊〞有陳錦雄做,所以用佢個樣做左個像。

博物館內情況,跟住帶左我地去買野,我都買左豉油和辣椒醬。

6點幾就解散,我地近近地去福田既〝滿庭芳〞吃晚飯。
我的戰利品


沒有留言:

發佈留言