2011年11月29日星期二

京阪神 Day1@2011

前兩日已完成左我人生中其中一個大Project~擺酒,可能會覺得奇怪結婚那麼不是已擺了,但有睇開我個Blog就會知點解,所以我都不加解釋。

今次去自由行去〝京板神〞,亦是我與老公的Honeymoon,其實,我一向Honeymoon都不想去日本咁行,但我又想係有BB之前與老公去一次日本,所以今次唯有揀去日本,不過,東京危險,咁就揀左去〝京板神〞。

老公有個朋友早我地2日擺酒,而且Honeymoon都係揀去〝京板神〞,最巧合就係大家都係同一班機,不過,佢地就係join團,所以我地就約埋一齊食早餐,而且我調動左其中一日行程讓大家可以見面,佢朋友仲專登出左個智邐電話方便聯絡,不過,原來日本Wi-fi不是咁普遍,我住果間酒店就冇。

Photobucket 

現在展開一連6日的〝京板神〞之旅

 
飛機餐都ok





落機、過關、取行李,然後搭lift上一層,行出去過天橋就會見到〝關西空港駅〞。





入到駅左手邊有售票處和售票機,我地間酒店係〝難波〞,果到有部售票機係專由〝關西空港駅→難波〞¥890,我地冇揀到〝南海電鐵特快rapi:t〞,因為快約10分鐘,但就貴¥500,覺得唔值,以下是去難波兩個方法:



1) 南海電鐵車海線 (空港線~空港急行)(890,約45分鐘):難波至機場約48分鐘,關西國際機場→ヾんくうタウン(Rinku Town)→泉佐野→貝塚→岸和田→春木→泉大津→羽衣→堺→天下茶屋→新今宮→難波




2)
南海電鐵特快rapi:t(34分鐘)1390






我地入住〝Hotel Vista Grande Osaka〞,係迪迪媽介紹,呢間酒店房夠大,開左2個喼都仲可以行到,而且由酒店去〝心齋橋〞很近,步行十幾分鐘就到。






我地下午3點落機,去到酒店都5點幾,擺低行李就爭取時間出動。








原本去〝明治軒〞吃晚餐,但係搵唔到,最後去左冇諗住去的〝はなまるうどん(Hanamaru)〞,烏冬好吃可以一試。


呢到買野食形式好似香港〝Ikea〞咁。



食飽飽就行下〝心齋橋〞



呢間藥房係我呢幾日都會去的地方





我和老公決定行完成條〝心齋橋〞,雖然有好多舖都陸續關門,但我地都仍然不停行,見到有野食就試,呢個幾得意,味道都OK。


 


途中見街邊有架貨車買生果,老公鍾意食柿,我就買¥450一個柿,但原來¥450~4個,柿又甜又好食。



終於行晒



行番轉頭見到我地都鍾意食的〝Mister Dount〞,明天一早要起身,就買來當早餐吃。


行返出去〝心齋橋〞,吃我最鍾意的〝魷魚波波〞,搵不到出名果間,就試呢間,但大家千祈唔好試。



〝金龍拉面〞係24小時,order左一碗share。



戰利品





沒有留言:

發佈留言